Man kan ofte ta floskler og overdrevne ord i sin munn: "Jeg er målløs" er en slik floskel.
Men det var akkurat det jeg var her jeg satt på jobb og leste denne posten, nesten uten å trekke pusten. Portuguese er slik en fantastisk vakker klokke, og dette er slik en fantastisk inkarnasjon.
Gratulerer på det aller hjerteligste! Og tusen takk for at du ikke holdt oss på pinebenken en dag til
Man har vel ikke noe annet valg enn å plassere en perpetual calendar i en winder for evig antar jeg? En fantastisk komplikasjon, men personlig tror jeg nesten jeg ville være redd for at jeg ikke kunne ta vare på den i tilstrekkelig grad
Denne sklir IMO rett inn på toppen av en allerede utrolig flott samling! Det er min absolutte favoritt blant kompliserte ur og et sant mesterverk i alle ordets betydninger. Et enestående urverk pakket vakkert inn.
Gratulerer!
Edit: Håper denne gjerrigheten på bilder går over snart
Utrolig velskrevet presentasjon av en helt syk klokke. Etter min mening kronen i samlingen din (og det sier litt). Tidløs, komplisert men samtidig enkel. Lett en av de råeste klokkene noensinne.