Moore's samling

Gleder meg! Blir samlingen din mer rå nå kommer winderen din til å implodere. Hahah :D
 
Gleder meg veldig, men synes ikke noe særlig om at du skal nyte denne klokken før oss.
 
Gleder meg! Blir samlingen din mer rå nå kommer winderen din til å implodere. Hahah :D

Safe har overtatt for lenge siden.;)

Gleder meg!!!!

aaah dette er for spennende!

Gleder meg! Forventer mer enn Seiko Monster nå! :D
Den gamle "kameraet-er-ikke-klart-finten", din luring! ;)

Gleder meg veldig, men synes ikke noe særlig om at du skal nyte denne klokken før oss.

Ordner seg om kort tid.
Klokken er i mellomtiden i solid forvaring, og avventer videre nytelse inntil kamera og de gode lysforhold er på plass.;)

Kjør på med iPhone. Du har laget gull av gråstein før.

Takker for tilliten, Tore!
iPhone funker dessverre lite her jeg befinner meg i nå, og jeg hadde optimalt sett for meg det gode dagslys når det først skal foreviges....;)
 
Torsdag morgen???!

Jammen!


Hvordan skal jeg få sove nå???!




Jeg sender regningen fra søvnspesialisten til deg, Moore! :p
 
Jeg har funnet min grail, og jeg har begynt sparingen. På en måte håper jeg det er den du venter, på en annen håper jeg at jeg blir den eneste på sonen.. Det blir dog en stund til for min del. PP 5205 is my guess, det er vel ikke ulovlig å tippe!
Andre som vil tippe? Så bygger vi opp til take off!
 
Går så bra, så....
En skarve dag eller to fra eller til betyr så lite. Skal kompensere for ventingen med optimalt fokuserte bilder.;)

Ikke så rent lite i oppkjøringen til eksamner. ;)

Jeg gleder meg til i morgen tidlig, optimale bilder er vel verdt ventingen!
 
Etter å ha sett Moore sitt drømmende blikk hos Alf Lie setter jeg pengene mine på en IWC :) Selvom jeg håper på en ny Lange.
 
Gleder meg til dette, Moore:) Er det en IWC med tanke på esken oppi posen mon tro? Samme hva det er, så tror jeg torsdagen blir en dag med flotte bilder av en rå flott klokke:)
 
Jeg har vel blitt en del TS-skada når jeg tenkte i løpet av gårdagen at jeg hadde en flott unboxing fra Moore i vente. Asylinnleggelse dot NO
 
Torsdag? TORSDAG!? Kom igjen da mann! :D

Uansett, grattis med det som sikkert er et fantastisk ur!
 
Spennende! Fra Amsterdam sier du, vet at IWC har "europakontoret" sitt der.. da tipper jeg flaggskipet til IWC. En Big Pilot. Muligens utgaven i hvitt gull :cool:
 
Gitt at det Auto sier ang. Amsterdam stemmer, så tipper jeg på en portuguese 7-days, i hvitt gull kanskje? ;)
 
IWc har vel fortsatt de fleste funksjoner i Sveits, så vidt jeg vet. Hele Richemont distribuerer riktignok fra Amsterdam i Europa, men da kan det jo også være JLC, VC, Panerai, Roger Dubois, Lange + flere andre merker.
 
Jeg har funnet min grail, og jeg har begynt sparingen. På en måte håper jeg det er den du venter, på en annen håper jeg at jeg blir den eneste på sonen.. Det blir dog en stund til for min del. PP 5205 is my guess, det er vel ikke ulovlig å tippe!
Andre som vil tippe? Så bygger vi opp til take off!

Hmmm, Patek Philippe er vakkert, men det er nok ikke den.....;)

Ikke så rent lite i oppkjøringen til eksamner. ;)
Jeg gleder meg til i morgen tidlig, optimale bilder er vel verdt ventingen!

Jeg har vel blitt en del TS-skada når jeg tenkte i løpet av gårdagen at jeg hadde en flott unboxing fra Moore i vente. Asylinnleggelse dot NO

Torsdag? TORSDAG!? Kom igjen da mann! :D
Uansett, grattis med det som sikkert er et fantastisk ur!

OK, karer...
Jeg får ta det i dag da, men det blir ingen fullstendig presentasjon nå. Men avsløringen kan jo likevel tas. Så kommer resten av bildene når kameraet er klart i morgen.:D

Etter å ha sett Moore sitt drømmende blikk hos Alf Lie setter jeg pengene mine på en IWC :) Selvom jeg håper på en ny Lange.

Kunne du virkelig se det, Mathfjeld.....?
Jeg kom jo inkognito og ønsket å opptre så diskret som overhodet mulig....:cool:

Gleder meg til dette, Moore:) Er det en IWC med tanke på esken oppi posen mon tro? Samme hva det er, så tror jeg torsdagen blir en dag med flotte bilder av en rå flott klokke:)

Spennende! Fra Amsterdam sier du, vet at IWC har "europakontoret" sitt der.. da tipper jeg flaggskipet til IWC. En Big Pilot. Muligens utgaven i hvitt gull :cool:

Gitt at det Auto sier ang. Amsterdam stemmer, så tipper jeg på en portuguese 7-days, i hvitt gull kanskje? ;)

IWc har vel fortsatt de fleste funksjoner i Sveits, så vidt jeg vet. Hele Richemont distribuerer riktignok fra Amsterdam i Europa, men da kan det jo også være JLC, VC, Panerai, Roger Dubois, Lange + flere andre merker.

Dere karer er sannelig - alle som en - inne på noe.....;)