Pent! Har faktisk ikke lagt merke til at småskivene har sirkulær tekstur før nå. Si meg, bruker du virkelig iPhone med macrolinse fremdeles? Eller har du investert i noe tyngre? Du har jo for så vidt vist oss lignende kvalitet med iPhonen før. Hva er belysningen? En lampe med stor jevn lysflate? Eller to kanskje?
Det var artig å se Bullitt sitt oppsett med to IKEA-lamper. Godt bevis på at man klare seg med enkle hjelpemidler så lenge man forstår lys.
Ahhh! Praktfulle bilder!
Elsker Speedy!![]()
Nydelige bilder Moore. Nå fikk jeg plutselig et behov for å bytte klokke på armen.![]()
Nydelig bilder, Moore![]()
Nydelige bilder! Likte veldig godt de som fremhever kasseformen med de vridde lugsene, det er i mine øyne en av Omegas peneste design-varemerker!
Har hatt min mye på armen i det siste. Kommer alltid tilbake til Speedmaster, det går liksom ikke an å bli lei av den.
Grattis Moore! Denne står på listen over "må ha ur"! Venter i spenning på unboxing av ditt neste ur![]()
Lenge siden jeg har sjekket denne tråden. Ble tipset i går om at du hadde fått deg speedy. Så gøy gratulerer. Nå får jeg begynne å Namedroppe deg. "mmmjjaaaa det er jo noen likeheter mellom Moore's og min samling"
Har du forøvrig fått med deg hvorfor Neil Armstrong ikke hadde klokken på armen? Klokken montert i rommodulen var gått istykker så hans speedy var igjen for å erstatte den.
Historien om Armstrongs manglende ledsager i vandringen på månen erindrer jeg å ha lest. Og bra for Buzz Aldrin som kunne være først - og alene - om noe fra ferden, da...![]()
Alene om den viktige delen!![]()
Nå får jeg begynne å Namedroppe deg. "mmmjjaaaa det er jo noen likheter mellom Moore's og min samling"
Nå får jeg begynne å Namedroppe deg. "mmmjjaaaa det er jo noen likeheter mellom Moore's og min samling"![]()
Jeg også![]()
Flott bilde.
Er det fotspor fra cheroksen til minsten vi ser der?![]()
Tøft bilde! Er det en lommelykt på bakken som er lyskilden?
Flott bilde. Det ser jo ut som fotspor på månen!
Tiden det tok å ta bildet: 34,4 sek![]()