Wow, du skuffer ikke. Dette er ren kunst! Gratulerer med et fantastisk flott ur.
Gratulerer så mye med et sinnsykt flott ur Moore, dette er det meget høy klasse overSer frem til fler bilder med enda høyere kvalitet
Igjen, dette var en sikkelig lekkerbisken!
Fantastisk flott![]()
Utrolig - gratulerer!
Gratulerer! Den var helt grei den der![]()
Elegant valg - som forventet av degGratulerer så mye!
Mein gott!
Utrolig lekkert... Gleder meg virkelig til det kommer flere bilder.. Sikler alt før jeg tenker på macrobildene som kan komme fra dette uret..
Du skuffet ikke!
Sweet Heesus! Grattis Moore, den er...hmm..rå og stilren på samme tid! Nydelig!
Gleder meg til du skal flippe denne![]()
Er knappen klokken 11 til å stille dato?
Gratulerer!
Jeg sier som en annen tysker (hvertfall halvt tysk i følge wiki)
http://www.youtube.com/watch?v=usfiAsWR4qU
Gratulerer med nok et fantastisk ur!
Urverket hadde ikke trengt gullkasse, men det fortjener jo en eksklusiv innpakning da..!
Gratulerer med et fantastisk ur!!!
Det har vært pakket ut mye flott her i det siste, men dette var for meg noe så uvanlig og sjeldent at jeg tror mine følelser må kunne sammenlignes med å være nyfrelst. Rene åpenbaringen!
Kjære vakre, vene for et fantastisk stykke arbeid. Dette er hva jeg kunne satt inn under kategori 1 i grailtråden. For et utrolig rent og ryddig design. Metall og fargevalg er i det hele tatt fullkomment.
Gratulerer med et mesterverk!!
Håper du tar macrobilder av urverket. Det var enestående![]()
Fytti helvete for et ur!! Jeg er utrolig glad på dine vegen! Dette uret er motivasjonen min når det kommer til studiene
Som de andre sier gleder jeg meg også veldig til macrobilder!
Marius
gratulerer så mye med et vakkert urtakk for bildene
Milde himmel Moore. Vi bøyer oss i støvet. Gratulerer så meget.
Frode.
HÅHÅHÅHÅ....
Hva skal man si? Gratulerer!
Gratulerer
Din samling er i en helt motsatt retning av min smak, men det kan ikke legges skjul på at denne klokken er et mesterverk! Og; jeg er veldig glad for at du hadde baller til å velge hvitt gull!
Gratulerer igjen!
Sonens første... Gratulerer. Du er et horologisk helgen........ ST. MOORE...
Kommer ikke på ord som kan beskrive dette her... så får nøye meg med å gratulere med et ur i en helt egen klasse!
Lange er tidenes dress-ur! Igjen, gratulerer!!!
Å fyttikatta!!! Gratulerer med dette mesterverket, her trengs det flere bilder![]()
Gratulerer! En virkelig flott klokke som passer bra inn i resten av din flott samling![]()
Fantastisk! Heilt konge. Gratulerer.
![]()