Gratulerer
@Moore med en fantastisk GP og igjen flott lesning!
Takk for det,
@Raymond75!
Klokken vil få den armtid den fortjener. Morsomt med en GP - en manufaktur som er altfor lite representert her på TS...
Se der ja. Den eneste grunnen til at du eier dette uret, og ikke jeg, er at jeg ikke enda har nådd et mål som kunne forsvaret anskaffelsen. Ikke økonomisk, men symbolsk.
Et lekkert ur, som jeg er helt enig med deg at ble solgt for en vanvittig hyggelig pris. Ikke nødvendigvis sammenlignet med det internasjonale markedet, men i forhold til kvalitet, og value for money.
Om du senere i din reise finner ut at du vil skifte ut et tonnau mot et annet, kan du ha meg i bakhodet mtp. mulig kjøper.
Gratulerer med nok et flott ur.
Takk - hyggelig,
@Entropy!
Jeg var overbevist om at dette var et ur som flere ville kjenne sin besøkelsestid på, så jeg er ikke overrasket om du snuste på den.
Men som du sier; - man skal være "comfy" med stil, form, design, look... alt til sin tid, er det vel det heter.
Har deg i tankene om den går ut.
Det er vel bare en Franck Muller som kan endre på det - uten at jeg er sikker på om det vil representere noe "opprykk" rent horologisk, om jeg gjorde det en gang...
ENDELIG! Endelig en oppdatering fra
@Moore! Dette har jeg sett frem til en stund og du skuffer som vanlig ikke
Fantastisk lesing og fantastiske bilder. Som alltid! Gratulerer så mye med nok et tilskudd til en samling som er helt enestående
Takk for det,
@acnorway!
Har benyttet tiden til å konsolidere samlingen de siste måneder, og ikke vært så sterkt "på søken" etter noe nytt. Dette er jo en hobby med fokus etter "on/off"-prinsippet. Vi får se - kanskje oppdatering kommer litt hyppigere fremover.
Gratulerer med nyanskaffelsen! Jeg må innrømme at dette var en annonse jeg stadig vekk var innom, jeg forstår ikke hvorfor den ikke ble revet bort. Bra at den fant et godt hjem!
Takk så mye,
@Solli!
Samme herfra, egentlig; - jeg var stadig innom - vektet og veiet, for og imot. Men jo mer jeg leste meg opp og interessen for Tonneau-kasse økte, jo mer overbevist ble jeg om at denne var riktig valg.
Godt at du plukket opp denne! Flott klokke, som komplimenterer din allerede fantastiske samling.
Stor takk,
@Trymulf!
Hyggelig samlingen faller i smak. Og, når denne først kom under radaren, så ble den der. Da var ikke valget så vanskelig.
+1! Og gratulerer med et flott ur som fint forsvarer en plass i "stallen" din
Takker,
@reim!
Jeg synes Girard-Perregaux er en svært så interessant manufaktur, og jo mer jeg satte meg inn i den, jo mer falt brikkene logisk på plass. Denne fortrenger så definitivt ingen ur. Dette er et supplement som står fjellstøtt på egne ben.
Se der du, det var presentasjonen sin det.
Godt den blir satt pris på.
Blåfargen er magisk.
Takk igjen,
@dab!
Både for hyggelig møte og en smidig og vel gjennomført handel!
Klokken har et lys- og fargespill i dial som er helt unikt, ingen tvil om det. Akkurat dette gjør jo denne klokken til det flotte uret det er.
Dette blir nok en keeper.
For et trivelig gjensyn med Moore igjen. Og grattis med nok et smykke i samlingen
Takk for det,
@Timekeeper!
Har vært litt "off" en stund, men dette er jo en hobby som ikke kan ha fullt fokus til enhver tid. Fint å kunne svippe innom manesjen igjen med en liten oppdatering som dette.
Grattis med nytt!
Og som tidligere nevnt, fint at noen tok "ansvar" og slog til på denne,
har vært fristet jeg med
Thanks,
@adamskater!
Ja, det er pussig at den fikk ligge så lenge.
Og, på et tidspunkt må man jo bare si at "nok er nok"....
Gratulerer med et flott ur! Snuste på denne selv, men som Entropy sier; det må (foreløpig) en måloppnåelse til for at et nytt ur kan anskaffes.
Takk,
@Skug!
Ja, jeg ser den.
Dette er nok et ur som krever sin modning. Tid og sted.
Tonneau har sitt særpreg, ingen tvil om det. Fanbasen er så definitivt noe lavere for disse enn de mer tradisjonelle chronograph´ene i markedet.
Historikk, presentasjon og bilder - alt i god, gammel Moore-ånd - utsøkt!
Gratulerer så mye!
Stor takk,
@Minuteman!
Hyggelig at ord og bilder faller i smak!
Gratulerer så mye med flott nyanskaffelse
@Moore. Og takk for nok en utsøkt presentasjon

Et tonneau-formet ur står også på min ønskeliste, men det må nok vente litt...
Takk for det,
@Dr. Fiddy!
Tonneau er undervurdert - må nesten si det, etter å hatt denne en drøy uke. Den blir så definitivt et godt supplement og alternativ til de "litt" mer sporty versjonene av chronographer jeg har.
Fabelaktig "artikkel" om GP og en fabelaktig klokke
@Moore
Gratulerer!
Takker,
@Dingle!
Hyggelig min lille presentasjon falt i smak - såvel som selve klokken!
Gratulerer Moore, med et svært pent ur!
Jeg takker,
@Callahan!
Og så sant, det er et pent ur, som tar seg enda penere ut i dagslys på en hånd, enn bilder klarer illustrere.
Tusen takk for nydelig presentasjon og gratulerer med et fantastisk ur!
Stor takk,
@Torjus!
Hyggelig det falt i smak!