Hvalrossen
Støttemedlem
Gratulerer, Moore. Godt valg
Supplere med lenka og etterhvert?![]()
Vanvittig flott! Liker disse best uten komplikasjoner, synes du har gjort et veldig godt valg her![]()
Meget pent, Moore! Den tar seg vanvittig bra ut i gullNyt påsken med det nye tilskuddet på armen.
Dette er bare lekkert Moore.
Nydelig variant av en evig klassiker.
Kos deg masse![]()
Den var RÅ!!!!
Alt er sagt. Kan ikke annet enn å gratulere deg med et nydelig ur![]()
Du har en utrolig samling... Gratulerer med et utrolig ur...![]()
![]()
Må si at den passet perfekt på sort rem..![]()
![]()
![]()
WOW, Moore, denne tar kaka. Gratulerer på det aller sterkeste.
Jeg blir med dette enda mer sikker på at jeg gjorde det eneste rette da jeg kjøpte min 15300 (riktignok i stål). Spennen på din er spektakulær. Jeg tenker da spesielt på baksiden.
At gamle Minuteman plutselig skulle bli gulltørst kom noe uventet. Det ligger nok langt frem i tid, men om jeg lever og har helsa så kanskje en vakker dag...
Igjen, gratulerer med en skjønnhet!
Lekkertden var frekk. Virkerlig lekker i RG. Gratulerer så mye =)
Det er en aldeles nydelig klokke du har fått deg Moore. Helt siden første gang jeg så dette uret har jeg likt det for dets eleganse og sportslighet. Gratulerer så mye!
Helt aldeles nyyyyydelig rett og slett!
Må innpå igjen, tror det er det peneste jeg har sett! Rett og slett en deilig klokke![]()
Gratulerer med MEGET fin APEt ur og en presantasjon i en klasse for seg selv! Rosegull er aldri feil
![]()
Flott tekst og fantastiske bilder! Tusen takk og gratulerer!
Gratulerer med et aldeles nydelig ur, i et lekkert metall![]()
Utrolig flott! Gratulerer så mye!
Gratulerer!
Fantatisk presentasjon og bilder. Som @ChristianN nevnte beundret vi denne flotte saken på flyplassen i Geneve![]()
Rett ut fra øverste hylle! Grattis Moore, det der er en lekkerbisk!
Gratulerer med et utsøkt ur.Virkelig lekker.
Takk for en flott presentasjon av klokken og av historien til klokken.
God påske.![]()
Fy f... for et ut! Gratulerer med nok et fantastisk ur i en allerede fantastisk samling![]()
Denne er bare helt utrolig flott! Og takk for en flott persentasjon med tekst og bilder.
Gratulerer![]()
Fantastisk! Skulle ha skriblet ned en haug av rosende ord, men er målløs
Holdt på og glemme og GRATULERE!
Overraskende at du skulle gå for et såpass "enkelt" ur, men når man ser det er det vanskelig å være uenig. Utrolig vakkert rett og slett.
Har selv en liten drøm om å ha en slik på gummirem hele sommeren![]()
Gretulerer med så mye med en fantastisk klokke. Denne kommer til å nyte lukten av kvinner og solkrem med deg i sommer
Takk for en flott unboxing med masse spennende historie![]()