Selvsagt! Men kan du ikke ta kontakt med meg direkte når du skal selge den, slik at den slipper gå via noen andre før jeg får den slik som din 15300 og 5712?
Hehe...
Jeg ser den, Anders!
Nå håper jeg dog å bli trodd på at dette er en Keeper med stor K. Usikker på om jeg har sagt det ift de øvrige nevnte babene, som etterhvert fant veien til deg. Forøvrig noen herlige ur, de nevnte!
Men jeg tar deg på ordet, og gjør det slik om muligheten - mot formodning - skulle dukke opp.
Nydelig, gratulerer så mye!
Og etter min mening "vokser" RO/ROC minst to hakk i levende live, så denne varianten må virkelig oppleves som utsøkt på armen
Takk, reim!
Dette er et ur som bare må oppleves og (be)føles før man konkluderer i noen retning.
Farvekombinasjonen er uovertruffen, urverket top notch, og Rose Gold på en AP RO er i seg selv så riktig på så mange måter.
Lekre bilder og tekst av et lekkert ur!
Det begynner å bli en del Genta-ur her inne nå. Kanskje man burde arrangert en Genta-GTG?
Thanks, The Player!
Du har så rett. Det er en god del Genta-babes i omløp nå. Kunne vært morsomt og hyggelig å fått til noe en gang.
Gratulerer Moore med en fantastisk nydelig AP!

Takk for mye god lesning!
Stor takk, Raymond75!
Hyggelig tekst og bilder faller i smak.
Gratulerer så mye!
Jeg forstår absolutt fascinasjonen over denne. Sett en del på disse selv, sist var vel på flyplassen i geneve hvor det stod en utstilt.
Det er en utrolig lekker klokke, prisen er ikke helt hinsides og man får ganske bra value for money her synes jeg.
Gratulerer så mye med en nydelig klokke!
Takker så mye, ChristianN!
Alt er relativt mht pris. Min filosofi; - man får det man betaler for. I dette tilfelle utsøkt urverk i et utsøkt materiale. Og så blir man en del av en fantastisk historie hos en fantastisk manufaktur. (Noe jeg vet det betales en uhørt premium for....)

Okke som, prisen er fet nok på denne. Med tanke på minimalt med komplikasjoner på den, såe....
Dog bare litt billigere enn å kjøp ny i Norge. Her i Oslo hadde de den ikke inne, og bestilling tar for lang tid i forhold til min tålmodighet.