Moore's samling

Selvsagt! Men kan du ikke ta kontakt med meg direkte når du skal selge den, slik at den slipper gå via noen andre før jeg får den slik som din 15300 og 5712?

;)

Hehe...
Jeg ser den, Anders!
Nå håper jeg dog å bli trodd på at dette er en Keeper med stor K. Usikker på om jeg har sagt det ift de øvrige nevnte babene, som etterhvert fant veien til deg. Forøvrig noen herlige ur, de nevnte!
Men jeg tar deg på ordet, og gjør det slik om muligheten - mot formodning - skulle dukke opp.:D

Nydelig, gratulerer så mye!

Og etter min mening "vokser" RO/ROC minst to hakk i levende live, så denne varianten må virkelig oppleves som utsøkt på armen :)

Takk, reim!
Dette er et ur som bare må oppleves og (be)føles før man konkluderer i noen retning.
Farvekombinasjonen er uovertruffen, urverket top notch, og Rose Gold på en AP RO er i seg selv så riktig på så mange måter.
;)

Lekre bilder og tekst av et lekkert ur!

Det begynner å bli en del Genta-ur her inne nå. Kanskje man burde arrangert en Genta-GTG?

Thanks, The Player!
Du har så rett. Det er en god del Genta-babes i omløp nå. Kunne vært morsomt og hyggelig å fått til noe en gang.

Gratulerer Moore med en fantastisk nydelig AP!:D
Takk for mye god lesning!:D

Stor takk, Raymond75!
Hyggelig tekst og bilder faller i smak.

Gratulerer så mye!

Jeg forstår absolutt fascinasjonen over denne. Sett en del på disse selv, sist var vel på flyplassen i geneve hvor det stod en utstilt.

Det er en utrolig lekker klokke, prisen er ikke helt hinsides og man får ganske bra value for money her synes jeg.

Gratulerer så mye med en nydelig klokke!

Takker så mye, ChristianN!
Alt er relativt mht pris. Min filosofi; - man får det man betaler for. I dette tilfelle utsøkt urverk i et utsøkt materiale. Og så blir man en del av en fantastisk historie hos en fantastisk manufaktur. (Noe jeg vet det betales en uhørt premium for....):p
Okke som, prisen er fet nok på denne. Med tanke på minimalt med komplikasjoner på den, såe....
Dog bare litt billigere enn å kjøp ny i Norge. Her i Oslo hadde de den ikke inne, og bestilling tar for lang tid i forhold til min tålmodighet.

Du har en utrolig samling... Gratulerer med et utrolig ur... :D :D :D

Må si at den passet perfekt på sort rem.. :D ;) ;)

WOW, Moore, denne tar kaka. Gratulerer på det aller sterkeste.

Jeg blir med dette enda mer sikker på at jeg gjorde det eneste rette da jeg kjøpte min 15300 (riktignok i stål). Spennen på din er spektakulær. Jeg tenker da spesielt på baksiden.

At gamle Minuteman plutselig skulle bli gulltørst kom noe uventet. Det ligger nok langt frem i tid, men om jeg lever og har helsa så kanskje en vakker dag...

Igjen, gratulerer med en skjønnhet!

Gratulerer med fantastisk nykommer til en fantastisk samling. Og takk for siklefremkallende bilder. God start på helgen.

Det er bare så lekkert! :D Gratulerer med et fantastisk tilskudd i samlingen!

"Grailen" min er en Royal Oak i RG :cool:

Oj, den så jeg ikke komme! Enig med valget av ren skive på denne. Overgangen fra sort skinn til gull er komplisert nok. Hva mer kan jeg si... enn gratulerer!

Nok et flott ur inn i samlingen din, og nok en flott presentasjon fra din side. Gratulerer med et flott ur!

Gratulerer så mye med lekkert ur. Rødt gull har klasse!

Bjutiful! :) Grattis Moore!

Stor takk, klokkevenner!
Kan ikke legge skjul på min fascinasjon for dette utsøkte eksemplaret av arten. Joda, jeg er selvsagt biased og relativt høyt oppe på "on a high"-skalaen, men det får stå sin prøve.
Må også påpeke det vakre faktum at denne RG fra AP har den perfekte farvekombinasjonen. Her varierer det som kjent mellom manufakturer, men den rødlige rustikke legeringen AP har oppnådd, er intet annet enn forførende.
Kombinert med sort dial og sort alligator blir dette usedvanlig tiltalende.
:eek:

Det er en aldeles nydelig klokke du har fått deg Moore. Helt siden første gang jeg så dette uret har jeg likt det for dets eleganse og sportslighet. Gratulerer så mye!