Oh, lord! Det er alltid en fryd å lese og ikke minst beskue. "Neat and tidy" med detaljer en kan kose seg med, sammen med den varme fargen kan det ikke bli bedre. Det er bare å gratulerer en blir jo helt varm av dette!
Ah så utrolig rått! Kombinasjonen av Royal Oak designet og rødt gull er enormt kult, både dressy og sporty som RO designet er - men med et touch av det "frekke" som RG gir. Virkelig en klokke for våren/sommeren som kommer!
Grattis med nok en utsøkt klokke fra øverste hylle Moore! Kjempefine bilder også.
Og selvfølgelig en helt riktig og logisk tilvekst til samlingen. Som ingen av oss klarte å forutse. Den perfekte blandingen av forutsigbarhet og uforutsigbarhet som kjennetegner all god kunst.
Så hyll, hyll AP RO RG - Et kunstverk i seg selv - Og ikke minst: Hyll, hyll kuratoren Moore.
Selvsagt! Men kan du ikke ta kontakt med meg direkte når du skal selge den, slik at den slipper gå via noen andre før jeg får den slik som din 15300 og 5712?
Jeg har alltid trukket litt på smilebåndet av RO i gull. Nettopp fordi det på lanseringstidspunktet kansje var det forventede? Jeg synes det er, mildt sagt svinlekkert, selvom jeg trodde (av ukjente grunner) at du ville unboxe et ur med hvit skive.
Jeg håper virkelig dette blir en keeper for deg, og at denne kvinnen behandler deg godt.
Tør jeg spå at neste upgrade blir en herlig gull-lenke til denne?