MJK Panerai

@MrGalt Ser du la ut et bilde av MJK Seiko. Har du fått Paneraien ennå?
Fikk teste MJK Panerai på OWF. Kul og diske variant.
Vis vedlegg 271894Vis vedlegg 271895
Hei. Har den også ja. Veldig pen, selv om jeg ikke har så sansen for fauxtina. Kommer dessverre ikke til å legge ut noen bilder av den, da vi som eiere, organisasjonen vi representerer og produsenten ikke ønsker noe digital ståhei rundt urets eksistens ;)

Hei. Har den også ja. Veldig pen, selv om jeg ikke har så sansen for fauxtina. Kommer dessverre ikke til å legge ut noen bilder av den, da vi som eiere, organisasjonen vi representerer og produsenten ikke ønsker noe digital ståhei rundt urets eksistens ;)
Denne er helt perfekt, levert i 85ex. Har fått eget ref.nr. 1213 og er lik Comsubin Paneraien med unntak av at denne er 300 meter i forhold til 100 meter.

• Liker
Reaksjoner: Frik
  • Liker
Reaksjoner: Tioverti og Ban
ja men - hvis jeg arver en slik klokke fra min marinedykkerfar - hva skal jeg gjøre da🧐
Om din far hadde etterlatt deg en «master ring» fra feks. NTNU, ville du da brukt denne, selv om du selv aldri har tatt noen grad der? Litt samme sak eller?

Tja, er vel få som kan bære ur som har militær tilknytning om man skal tenke på den måten. Eller Comex for den del. Er vel få som er dyphavsdykkere idag.
Er den til salgs, er det fair game.
Det er mulig du har rett . Jeg kunne ikke tenkt meg å kjøpe en MJK Panerai da jeg ikke føler denne er beregnet på meg, samtidig så har jeg en Heuer Luftforsvaret....:cool:

Jeg tenker vel at de som fortjener det må få lov å bruke den litt før vi andre kan tøffe oss med den;)

• Liker
Reaksjoner: Callahan