Min garasje er fylt med...

Sjelden jeg er i Bergen, Tore, men det er snakk om en tur med Hurtigruten i sommer og da blir det ombordstigning i Bergen. Du får gjerne prøve min en tur hvis det passer seg slik.

Gi en lyd her, så ser vi om det passer. Det hadde vært artig! Så kan du få prøve en første generasjons ZX-7 (1996) med chassi a-la 2011.

Gi en lyd her, så ser vi om det passer. Det hadde vært artig! Så kan du få prøve en første generasjons ZX-7 (1996) med chassi a-la 2011.

Tror du får ha ZX'n i fred, jeg er ikke skapt for den slags. Prøvde en S1000RR i fjor sommer - fra Bergen den også, men jeg holdt nesten ikke på å få føttene opp på fothvilerne og når jeg først var i gang så gikk det så inn i hampen fort at jeg bestemte meg der og da for at jeg er for gammel for den slags kjøretøy :D

Litt spesiell historie som førte til at jeg endte opp med denne, men egentlig er den ikke noe for mitt bruk heller. Siden jeg bruker sykkelen mest til bykjøring så burde jeg hatt en supermotard. Skal ta den med på bane når jeg får sjansen, så den får strekke litt på beina.

Vi må treffes for en tur en dag i sommer Tore!

Jeg er klar. Er det forresten flere TS-medlemmer med sykkel i Bergen?

Fiat 850 spider

Reiser til Sverige i helgen for å hente en nydelig liten Fiat.
Fiat850SS6.jpg

Fiat850SS5.jpg

Fiat850SS21.jpg

• Liker
Reaksjoner: Fredrik4628
850 sport spider

Reiser til Sverige i morgen tidlig.
Fant ut i går at jeg ikke kan kjøre bil+biltilhenger p,g,a totalvekt over 3500kg.
Må derfor ta med meg min bror og kjøre Spideren hjem. Det blir en fin tur selv med 903 ccm og 52 hk.
Da blir det å kjøre til den svenske østkysten og tilbake til Porsgrunn 125 mil.
Gleder meg veldig.
Det er noe med klassiske Italienske biler fra 60-70 tallet som trigger meg.
Denne 850sport spider er utrolig fin.Jeg klarte ikke å få den ut av hodet mitt. Restaurert fra bunnen. Originale Crommodora magnesium felger. hardtop,targa-tak osv...

Fiat850SS7.jpg

Fiat850SportSpider5.jpg

Fiat850SS14.jpg

Fiat850SS29.jpg

Fiat850SS19.jpg

Fiat850SSHardtop3.jpg

Fiat850SSHardtopKrber2.jpg

Fiat850SSHardtopKrber3.jpg

Fiat850SS17.jpg

I den italienske sports cabrioleten fra 70 tallet?

Han er vel sist oberservert på en fjellovergang mens han skifter dynamo og feilsøker ledningsnettet. ;)

Jeg elsker italienske biler, de har virkelig sjel! :D