Min garasje er fylt med...

Haha, ser an. Er snakk om boligmarkedet og bare cashe ut en bil, haha.

Egentlig er det bare snakk om å få kjæresten til dette kalde landet=)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Haha, ser an. Er snakk om boligmarkedet og bare cashe ut en bil, haha.

Egentlig er det bare snakk om å få kjæresten til dette kalde landet=)

Da er det greit med en liten bil som det går fort å varme opp!

Fiatene har slikt kult stort soltak; sardinboks. De er veldig hyggelig å ha om sommeren! (Hvis man ikke har cab).

8
 
Hun bor jo i Italia, så Fiat er liksom ikke det verste.

En Ferrari hadde ikke vært så dumt det heller.

Da er det noe som ligger i blodet, dette med italiensk bil. Jo, du har valgets kvaler der....
Lamborghini er heller ikke å forakte.... Alfa Romeo har også en del artige biler (unntatt MITO). En Fiat med soltak og litt motor på! Jo det kan bli en artig bil! Denne 500 er blant de få vellykkede retro-bilene!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: MrRambutan
Hadde gått for Fiat 500. Gjerne den du linket til @RalphDarwin
Har du muligheten så spander gjerne på henne 595 Abarth Competizione utgaven. Men hun er kanskje mer opptatt av design, enn å drive med lyskryss rally.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og MrRambutan
1944 Willys GPW.
IMG_0829.JPG
 
Jeg lovte jo et bedre bilde og beskrivelse av kjerra så her kommer det.

For de som ikke så det så er det en 80-serie landcruiser. Akkurat denne er en 1994-modell som knapt er innkjørt med sine 370kkm under vingene. Ellers har den selvfølgelig stive akslinger, 4.2 TD, sperrer, plenty med plass og levelig komfort. Bilen er bygget for å brukes så det blir nok en liten økning bilferier i de svenske skoger fremover. :)

Den aller første store planen er å få utbedret noen rustflekker i hist og her og å få fjernet AT-klistremerket langs dørene. Ellers er jeg strålende fornøyd.

15902427_10208835939278618_764778914_o_zpsug8vobjw.jpg

Første oppgraderingen var takgrinda fra den gamle rallybilen:
Grind%201_zpsldv4gltj.jpg
 
Redigert:
Gleder meg til sommeren, når denne skal ut på veien igjen. Abarth 595 Anniversario i matthvit perlemor. 1 av 299 produserte. Tatt ut fra den polske produksjonslinjen, og bygget på Abarth-fabrikken i Italia.

9590C252-3817-4ACD-B94C-4A57DB4C4ABA_zpsejyvrryp.jpg
 
Redigert: