Min garasje er fylt med...

Takk for det, @Session88! Alfaen ble totalrestaurert for ikke lenge siden. Utseendemessig er den ganske original, sett bort i fra felgene som egentlig er fra racingmodellen. Motoren har litt høyere kompresjon med smidde stempler og vassere kammer. Dette i kombinasjon med sportsanlegg gjør at den har +/- 150hk.

Her er en liten video med lyd av herligheten for de som skulle være interessert:

Blir å se på sonens biltreff :)

Takk for det, @Session88! Alfaen ble totalrestaurert for ikke lenge siden. Utseendemessig er den ganske original, sett bort i fra felgene som egentlig er fra racingmodellen. Motoren har litt høyere kompresjon med smidde stempler og vassere kammer. Dette i kombinasjon med sportsanlegg gjør at den har +/- 150hk.

Her er en liten video med lyd av herligheten for de som skulle være interessert:

Blir å se på sonens biltreff :)
Blir skjælven i knea av dette. Gleder meg til å se....og høre.

• Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
renaulten er ute av låven og har fått seg en runde med polish og voks
IMG_1235_zps7krrnsnp.jpg

IMG_1237_zps1wr2gflh.jpg

IMG_1238_zps53kl2ad5.jpg

men veien synes at jeg var i litt for godt humør, og bestemte seg for å gi meg en gave.
IMG_1234_zpsciapnpob.jpg

dette gjorde selvfølgelig formloffen veldig glad, siden jeg nå har mer tid til den.
DSCN5018_zpsy16rasip.jpg
:)
Utrolig kul bil!

Fikk et så altfor lavt tilbud i innbyttepris på Lexusen hos Porsche Senteret at det er helt uaktuelt å tenke på det. Til gjenspeiling fikk jeg 100k mer i takst hos andre bilforhandlere. Trist gitt.

Fikk et så altfor lavt tilbud i innbyttepris på Lexusen hos Porsche Senteret at det er helt uaktuelt å tenke på det. Til gjenspeiling fikk jeg 100k mer i takst hos andre bilforhandlere. Trist gitt.

Er det helt uaktuelt å selge privat? Gjort det flere ganger og aldri bydd på noen problemer.

2008 Lexus isf V8 5,0 ltr. 423 hk og 0-100 på 4,7 sek. Pris 629K
Utrolig fresh motor og ikke minst et brøl fra 'helvete' når den hiver etter pusten.
Er BMW M3 sin motpol dette.
Kun på låns noen dager. Har jo en dame derbak vetu ;)

image.jpeg

image.jpeg

Ikke så mye nytt i garasjen, men heller hvilken garasje jeg har det i.
Dette lekre, lille krypinnet står ubrukt etter at jobben la om firmabil-opplegget sitt og er nå anektert av meg. :D

Verksted%201_zpsbbkkwmt4.jpg

Verksted%203_zpspcwndrhc.jpg

Verksted%202_zpsiag28zhw.jpg

Det måtte feires med en liten tur i sommer-modus med den gamle skramlekassa. :)
Jepp%201_zpsowjpzebg.jpg

Redigert: