Min garasje er fylt med...

«The Gremlin's handling was atrocious, its engine was crippled by emissions control equipment, and the flip-up back window was prone to breaking off in a driver's hands. But the Gremlin's worst feature was its egregious styling, which was considered a disaster even by the dubious standards of the early 1970s»
 
Høst:confused:
DD8B21D0-253A-4638-82D4-94EB04618286.jpeg
881273C9-8FA8-4A1B-AC3D-B81D15662A42.jpeg
C2A8A675-C5E0-4937-B4F2-2C0606A6858E.jpeg
 
Høres bra ut! Gi gjerne en tilbakemelding på hvordan plassen i baksetet er med tre barnestoler. Hvis den duger blir det kjøp her i gården også.
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
Maken til din, bare i obsidian sort:)

Bilen skal på et lite spa-opphold før levering, og levering av originale vinterdekk/felger var visst ikke helt enkelt - håper den blir klar neste uke!
Gratulerer! Den kommer du til å bli veldig fornøyd med, jeg er superfornøyd med min! Jeg hadde også tenkt meg sort men har hatt en CLS i obsidian i 5 år nå, så jeg ville prøve noe annet. Men sort Mercedes er aldri feil :) hadde min på full runde med spa og keramisk coating før levering jeg også, verdt hver krone!

Edit: hadde også samme problem med vinterdekk. 315/40/21 var visst ikke helt enkelt å oppdrive for tiden :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere
Gratulerer! Den kommer du til å bli veldig fornøyd med, jeg er superfornøyd med min! Jeg hadde også tenkt meg sort men har hatt en CLS i obsidian i 5 år nå, så jeg ville prøve noe annet. Men sort Mercedes er aldri feil :) hadde min på full runde med spa og keramisk coating før levering jeg også, verdt hver krone!

Edit: hadde også samme problem med vinterdekk. 315/40/21 var visst ikke helt enkelt å oppdrive for tiden :D

Takk, takk - tror det blir en bra oppgradering fra E-klasse All-Terrain!

Måtte ned i 20-tommer, og piggdekk var bare å glemme…
 
Takk, takk - tror det blir en bra oppgradering fra E-klasse All-Terrain!

Måtte ned i 20-tommer, og piggdekk var bare å glemme…
Har hatt flere E-klasser og det er kjempegode biler. Men jeg føler premium-følelsen er mer til stede i GLE. E-klasse blir liksom aldri helt kvitt taxifølelsen. Også veldig imponert over hybrid-delen som faktisk leverer over 100km på strøm. Billig i bruk. Min går på 0,21 på blandet kjøring.

Jeg sverger til piggfri, men føler ikke det er noe som helst problem. 20 er vel originalt tror jeg, men jeg måtte oppgradere litt. 20 blir litt puslete på så stor bil ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Consigliere
Høres bra ut! Gi gjerne en tilbakemelding på hvordan plassen i baksetet er med tre barnestoler. Hvis den duger blir det kjøp her i gården også.

Med én småbarnsstol, én beltestol med isofix og én sittepute (2, 4, 7 år) er det romslig og fint. Uten at jeg har målt oppleves plassen mye bedre enn i iX og også bedre enn i Model X.
 
  • Liker
Reaksjoner: SGG