Min garasje er fylt med...

Ombyggingen koster kr 500,000.
Totalt med bil og ombygging=1,1mill. Da med grønne skilt!
Bilen er så jævlig bra bygd! Og det er aldri noe feil med en hilux.
Dette kan Toyota.
Hilux og Landcruiser er frekke biler fra Toyota - punktum. Selv om nesten ingen trenger en Arctic truck, er de vanvittig rå! Tviler ikke på at disse bilene er bra bygd, og det er få merker som kan matche Toyota i Arctic truck-versjon.
1,1 mill. på grønne skilt er dog voksent :unsure: Får mye moro for 1 mill+
 
Hilux og Landcruiser er frekke biler fra Toyota - punktum. Selv om nesten ingen trenger en Arctic truck, er de vanvittig rå! Tviler ikke på at disse bilene er bra bygd, og det er få merker som kan matche Toyota i Arctic truck-versjon.
1,1 mill. på grønne skilt er dog voksent :unsure: Får mye moro for 1 mill+
Er det egentlig så ille da, tatt i betraktning at det er en sånn type bil. Du må fort ut med 1,4 for en GLS 400d på grønne plater. Eller enda mer for en G-wagon. Også holder vel disse ombygde bilene seg relativt godt i pris også.
 
  • Liker
Reaksjoner: eidehelg
Er det egentlig så ille da, tatt i betraktning at det er en sånn type bil. Du må fort ut med 1,4 for en GLS 400d på grønne plater. Eller enda mer for en G-wagon. Også holder vel disse ombygde bilene seg relativt godt i pris også.
Du har selvsagt et poeng, men ligger virkelig GLS på grønne skilt så høyt i pris? Slike biler blir jo rene investeringsobjektene framover ;)
 
Du har selvsagt et poeng, men ligger virkelig GLS på grønne skilt så høyt i pris? Slike biler blir jo rene investeringsobjektene framover ;)
Hvis den er riktig utstyrt så tror jeg fort vi nærmer oss sånne priser ja. Og ingen kjøper jo en sånn bil uten å laste den full av utstyr. Jeg kjøpte jo akkurat lillebror GLE og den kom på over 1,3. På hvite skilter riktignok - men dog.
 
  • Liker
  • Wow
Reaksjoner: Callahan og eidehelg
Hilux og Landcruiser er frekke biler fra Toyota - punktum. Selv om nesten ingen trenger en Arctic truck, er de vanvittig rå! Tviler ikke på at disse bilene er bra bygd, og det er få merker som kan matche Toyota i Arctic truck-versjon.
1,1 mill. på grønne skilt er dog voksent :unsure: Får mye moro for 1 mill+


Flotte og solide biler, men både Landcruiser og Hilux fortjener en skikkelig sekssylindret dieselmotor. Den firesylindrede utgaven som sitter i nyere Landcruiser og Hilux er primitiv, støyer og kler ikke en ellers flott bil.
Savner fortsatt FJ75 en jeg disponerer da jeg bodde i Vest-Afrika.
 
Flotte og solide biler, men både Landcruiser og Hilux fortjener en skikkelig sekssylindret dieselmotor. Den firesylindrede utgaven som sitter i nyere Landcruiser og Hilux er primitiv, støyer og kler ikke en ellers flott bil.
Savner fortsatt FJ75 en jeg disponerer da jeg bodde i Vest-Afrika.
Enig, det burde stått noe annet enn traktormotor i disse bilene.
 
Gleder meg til alle elbilporschene blir byttet ut med denne tanksen! Den norske fjellheimen vil aldri bli lik igjen.
- Lurer på om den kommer med koppholder denne gangen ….

 
Da tror jeg ikke dere har prøvd den nye motoren på rett over 200Hk. Enorm forskjell fra gamle.
Den er pigg og rask i alle faser av dreiemoment skalaen.
Har selvsagt ikke prøvd de nye motorene du refererer til, og de er sikkert mer stillegående enn de gamle :) Men, Hilux og LC hadde virkelig kledd 6 sylindre!
 
  • Liker
Reaksjoner: Phenix
Da tror jeg ikke dere har prøvd den nye motoren på rett over 200Hk. Enorm forskjell fra gamle.
Den er pigg og rask i alle faser av dreiemoment skalaen.
[/QUOTE

Joda, den står i firmabilen og er som du sier relativt rask. Men lydbilde og gangkultur er fortsatt ikke helt på plass.
 
2D57E838-B205-4CE8-8798-133A61723F2D.jpeg
 
Grattis - da rekker du jo også akkurat noen kjøreturer før vintersesongen setter en stopper på morroa for en stund.
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo