Min garasje er fylt med...

Kan ta et i morgen når området er opplyst av naturlig lys. Det var ganske herlig å rygge inn der hjelpelinjene og sluttlinjen veileder en rett på plass. :) Designmessig så fungerte dette også ganske greit som "stay away from my area" til sykler, esker, hagemøbler og annet rask folk vil sette inn i garasjen.

Cool. Oversiktsbilde?

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Ompalompa
Artig å skaffe seg en egen sjablong for midtfeltet:

29960_Merkefabrikken_as_Sjablong_-_Reservert_parke_1.jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Kan ta et i morgen når området er opplyst av naturlig lys. Det var ganske herlig å rygge inn der hjelpelinjene og sluttlinjen veileder en rett på plass. :) Designmessig så fungerte dette også ganske greit som "stay away from my area" til sykler, esker, hagemøbler og annet rask folk vil sette inn i garasjen.

Ser veldig bra ut!
Men, deler du garasje med andre?

Tipper han har en kone/samboer/livspartner og unger som mer enn gjerne vil plassere driten..unnskyld, TINGENE sine i garasjen, og da gjerne på den store fine plassen midt i.
Jeg har, dessverre, ikke garasje, men en bod som lider under samme problem..

A-ha. Sånn å forstå.
Litt voldsomt da å markere opp biloppstillingsplassen.

Tipper han har en kone/samboer/livspartner og unger som mer enn gjerne vil plassere driten..unnskyld, TINGENE sine i garasjen, og da gjerne på den store fine plassen midt i.
Jeg har, dessverre, ikke garasje, men en bod som lider under samme problem..

Hva er så ille med å oppbevare barna og konas ting? Har man valgt å få familie må man innrette seg deretter har jeg alltid ment!

• Liker
Reaksjoner: Asahi
Min garasje er fylt med...
Sykler, barnevogner, lekevogner, barneseter, sparkesykler, ved, snøfreser (aldri brukt, men håper den kommer til nytte en dag), gressklipper, hagemøbler, blomsterpotter, uteleker til barna +++

Det har mao. aldri vært plass til noen bil i vår lille garasje. Bilene er forlengst henvist til gårdsplassen... ;)
Innkjørsel2.jpg

Der var mye snop du! Første og siste var vel rosinene i pølsa for min del.
Takk! Mye historie og arbeid bak disse. Gti-R ble hentet fra Acropolis når Nissan trakk seg ut av WRC, det meste ble modifisert. Den har samme 4WD System som R32GTR så ble det ca. 400 HK og 600 Nm på 1250 Kg. Min beste runde på ringen ble 7.59 på gatedekk (bridge to gauntry). Kadetten var en original 1.6 S med 24000 på telleren. Gikk noen timer på å polere opp lakken fra 78 og sette den i stand, ATS felgene lakkerte jeg selv.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Grendel
600NM på 1250kg er rimelig friskt, det samme er 7:59 på ringen! Har du video/bilder derfra? Hadde vært stas å se/høre den GTi-Ren i fri utfoldelse.
Gammel Opel er barndomsminner. Min far satt i stand en original Ascona B Black Jack, som vi reiste land og strand rundt med flere somre på rad. Jeg savner den den dag idag.
Siste tur på ringen var i 2011, kan se om jeg har noe liggende. Ja, mye nostalgi med gammel Opel :) Fant noen bilder, ikke lov å filme da, men hadde kamera i bilen så jeg får lete litt...Det siste bildet tok bladet Bilsport i en reportasje i 2007.
1935038_184777771417_1249667_n.jpg
60740_474807931417_2967958_n.jpg
61045_474808381417_1476839_n.jpg
1936711_146828751417_1848139_n.jpg

Er gammel Detailernerd, men mangel på garasje og plass å utøve hobbyen har ført til at jeg måtte sette arbeidet vekk i år. Hentet bilen ferdig polert og toppet med det ypperste fra Sveits (Selvsagt). Måtte ta et bilde i solnedgangen. Og for de som trenger hjelp i Stavangerregionen: Unik Bilpleie på byberg. Fin fyr, som vet hva han holder på med.
Screen Shot 2020-05-10 at 23.07.29.png