Min garasje er fylt med...

Artig bilreiser @Loevhagen
Spesielt artig å se at du hadde en Golf MK6 1.4 TSI med Mosseskilter!
Vi har hatt kliss lik i samme farge, limestone grey :)
 
Gar gått til anskaffelse av min første Ford, førsteinntrykket er lovende! Prøver mindre hjul denne gangen og det er meget behagelig!
20200502_152207.jpg
 
Gar gått til anskaffelse av min første Ford, førsteinntrykket er lovende! Prøver mindre hjul denne gangen og det er meget behagelig! Vis vedlegg 196142

Gratulerer!
Dette er min første Ford som jeg kjøpte i fjor sommer. Veldig fornøyd, og mye glede bak rattet selv med bare 125 hk. Hadde nok gått for 17 felger om jeg kjøpte den helt ny, og ikke 18 som min står på.
IMG_3417.JPG
 
Redigert:
Gratulerer!
Dette er min første Ford som jeg kjøpte i fjor sommer. Veldig fornøyd, og mye glede bak rattet selv med bare 125 hk. Hadde nok godt for 17 felger om jeg kjøpte den helt ny, og ikke 18 som min står på.
Den var veldig fin! Kledde hjulene også!
 
  • Liker
Reaksjoner: HerrUr
Bilen jeg eide lengst og savner mest...
Vis vedlegg 196479
1977. 1,2 liter og 700kg

Eg hadde samme bilen , men 76 model i en slags sennepsgul farge som første bil. 53000km på telleren då eg fikk den i første halva av 90 tallet en gang . kjempebil :) .
Husker at eg i et svakt øyeblikk av bilstereodilla monterte inn 2 stk celestion ad12 subber pluss en del annet med et par tusen watt i den blikkboksen. Blåste pakningene i både front og bakrute.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Eg hadde samme bilen , men 76 model i en slags sennepsgul farge som første bil. 53000km på telleren då eg fikk den i første halva av 90 tallet en gang . kjempebil :) .
Husker at eg i et svakt øyeblikk av bilstereodilla monterte inn 2 stk celestion ad12 subber pluss en del annet med et par tusen watt i den blikkboksen. Blåste pakningene i både front og bakrute.
Hehe:) ja det er tynne saker
 
Mange fine kjøretøyer velegnet for TS Drives! ;)

 
@TTran grattis . Fantastiske biler det der. 83 har det kuleste interiøret med skikkelige klokker .
Har hatt samme bilen sjølv en gang , og har jo en 944 stående langt inne i en garasje endå :)
 
  • Liker
Reaksjoner: TTran