Min garasje er fylt med...

Sommeren 2010..
DSC05548.jpg
 
Hesten "heter"
1965 Ford Mustang Hardtop. 289/V8 med automat. En klassiker :cool:

Du kan da ikke i fullt alvor poste slike bilder? Det er jo livsfarlig å se på. Nei huff. Late som jeg aldri så. La oppsparte midler gå til backup og evt. litt klokkekjøp. Ikke kjøpe en bil nummer tre nå.

Fysj, skamme seg skulle du. Få folk til å tenke på sånt galskap. Huff!

(Nydelig bil du har der :cool:)
 
Ursa Major: Du hadde vel ikke bilen din med på NSK sitt vårstevne i fjor? Synes jeg så en rød Merak SS der... Nydelig bil forresten!
 
Joda, den var der den!
Kommer forhåpentligvis i år også så sant den er ferdig montert etter hellakkering.
Den gjenoppstår i original kulør; gull/kobber metallic.
Dult borti meg om du er på Øvrevoll i år!
 
911S Targa -74

Denne står trygt lagret i vente på varmere tider.. ;) Har vært forelsket i 911 så lenge jeg kan huske, så det blir 40+ år. Brukte faktisk å sveive ned vinduet hvis jeg stod bak en på rødt lys bare for å høre boxerlyden og er såpass barnslig at jeg girer ned og drar på i tuneller :oops:
911.jpg
 
Sveive ned vinduet ja.. Kjenner til den..

Fikk et rart blikk da jeg stakk hodet ut av vinduet for å høre bedre... :D
 
Dritlekker, umcle sid!
Garasjen min - det brukte å stå en vintage Alfa Spider der. Nå: snøfreser, ved, søppel og en haug med barnevogner.:p
 
Dritlekker, umcle sid!
Garasjen min - det brukte å stå en vintage Alfa Spider der. Nå: snøfreser, ved, søppel og en haug med barnevogner.:p

Hadde det sånn jeg også, har så lett for å bli sånn.
Løsningen er jo egentlig ganske enkel, bygg en romslig dobbelgarasje til!
Nå har jeg en uisolert dobbelgarasje med snøfres, gressklipper, bruksbiler og annen driiit også en isolert oppvarmet dobbelgarasje til ting som betyr noe. (les motosykler) :)
Meget fornøyd ;)
 
Hadde det sånn jeg også, har så lett for å bli sånn.
Løsningen er jo egentlig ganske enkel, bygg en romslig dobbelgarasje til!
Nå har jeg en uisolert dobbelgarasje med snøfres, gressklipper, bruksbiler og annen driiit også en isolert oppvarmet dobbelgarasje til ting som betyr noe. (les motosykler) :)
Meget fornøyd ;)

Bra tips!
Men konemor gnåler om alle mulige andre "viktige" modifiseringer av den allerede kraftig overprisede plankehaugen vi bor i. Så jeg får drukne sorgen i mandige drikker over tapet av mandig motorisering.:(
 
Bra tips!
Men konemor gnåler om alle mulige andre "viktige" modifiseringer av den allerede kraftig overprisede plankehaugen vi bor i. Så jeg får drukne sorgen i mandige drikker over tapet av mandig motorisering.:(

Fix plankehaugen først, så er det bare å kjøpe bil. (Snakker av erfaring)
Er ikke noe vits i en overpriset plankehaug, om man ikke kan kjøre en klassiker om sommeren :)
 
Dritlekker, umcle sid!
Garasjen min - det brukte å stå en vintage Alfa Spider der. Nå: snøfreser, ved, søppel og en haug med barnevogner.:p

Tenkte veldig lenge på en gammel Spider før jeg handlet, men så seiret fornuften :)
 
Hehe, tja? Gammelt engelsk har vel ikke rykte for å være noe bedre skrudd sammen enn gammelt italiensk? Mye moro i disse gamle vognene i alle fall! Kjenner begjæret etter cabriloet også stiger. Vi får se til neste år, kanskje det blir Alfa Spider på meg igjen (har hatt to).
 
Herbie_shell.jpg


Vet det er feil felger, men har jobbet med å få bilen i topp teknisk stand nå en stund.. så felger kommer på plass i løpet av våren håper jeg. Må bare syrebades først...
 
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628