UJU
Støttemedlem
Redigert av en moderator:
Når vi først er inne på dette med asylanter er det på sin plass at jeg også presenterer meg. Har fulgt TS bak kulissene i mange år så det var på høy tid å komme sig inn her...
Jeg er 33 år, tobarns far og elektriker av yrke. Bor på Kolbotn.
Har hatt interesse for klokker så lenge jeg kan huske uten at jeg har brukt alt av likvide midler på urverk...
Startet med Flik-flak som første klokke. Deretter har det vært litt av hvert fra Asia. I 2008 derimot gikk jeg til innkjøp av min første
"skikkelige" klokke. Har siden den gang utvidet med ytterligere to stk. klokker av sveitsisk opphav.
Kjenner igjen at det klør litt i fingrene for og utvide evt. bytte den ene klokka så vi får se hva som skjer. Følger stadig med på hva som rører seg der ute...
Må også legge til at kunnskapen blant TS folket, er Norges største klokke forum verdig.
Vanvittig mye flinke og kunnskapsrike folk her! IMPONERT!!!!!
Vel! Det var litt om meg. Vi prekas mer i tiden som kommer.
Ha en strålende kveld videre!
PS! Sliter med opplastning av bilder på forumet? Tips anyone?
Nybben
Hei og velkommen.
Legg bildene opp til PhotoBucket med den lille appen nede på siden når du lager innlegg. Da får hvert bilde en referanse som du kan passe inn i innlegget!
Velkommen til asylet med likesinnede.
![]()
Har vært her et drøyt år, og først nå kommet over denne tråden...
Har alltid hatt en viss interesse for ur. Med deltidsjobb ved siden av vgs. fant jeg fort ut at dette var noe å bruke pengene på. Etter mye om og men kom en Tissot Visodate i hus, klokken som virkelig startet manien.
Jeg er en ung mann på drøye 20, og avtjener nå verneplikten. Kommer fra verdensmetropolen Mo i Rana. I det sivile liv liker jeg bra mat, vin og øl. Har blitt påvirket av gamlingen på den fronten, og hadde plutselig egen vinkjeller i en alder av 19. Ellers liker jeg kaffe og god musikk. Trening blir det også en del av, og vinterkroppen 2014/15 ligger godt an. Italia er favorittlandet, med godt kjøkken, vin, kultur, arkitektur/historie (Firenze!!!), design, og Panerai såklart. Synes realfagsvitser er hysteriske, og hater Nickelback. Til høsten vanker det siv.ing. på NTNU. Ser fram til flere gode år på TS!