Det er da flere som har uttrykket den samme misnøyen som du uttrykker nå da. Så det er ikke en helt ny elefant i rommet dette her.
En del reaksjoner her som går litt langt, og mange som uttaler seg svært bombastisk. Enkelte er også over grensen for hva jeg syntes er greit. Men sånn som jeg kjenner de som uttaler seg så er det snakk om litt varm luft som må ut, og det kan jeg på sett og vis ha forståelse for. Selv om en del av kommentarene som har falt ikke akkurat har framstått som særlig intelligent eller overdrevent gjennomtenkt.
At denne personen har svindlet flere personer enn de vi kjenner til ser jeg selv som overhengende sannsynlig. Kanskje det er knyttet inn en viss frustrasjon hos flere her å vite at det er sannsynlig at det er flere offer dere ute og samtidig ikke ha mulighet til å varsle andre som eventuelt er lurt. Det at han en gang var en vel ansett medlem man stolte på her inne legger inn et snev av svik også. Begynner å bli en del store og sterke følelser inne i bildet da.
Egentlig så unnskylder jeg en del av reaksjonene med denne posten. Det betyr ikke at jeg er enig med alt som er sagt. Det jeg prøver å få fram er at jeg kan se, og forstå, hvor reaksjonene kommer fra.
Hei...
Jeg er relativt ny på forumet her..
Det sitter en stor gruppe mennesker her som har langt bedere erfaring på forumet en meg og det er det ingen tvil om. Det jeg ser og forstår er at mange er fustrerte av forskjellige grunner, alt fra at dem muligens har blitt utsatt for noe lignende eller forsøk på det. Muligens noen av dems venner eller bekjente har vært i en lignende situasjon.
Jeg sier meg enig deg om at det sikkert kan ha vært noen som har ønsket og blåse ut litt varmluft. Eller at noen har tatt seg en for mye og snakker mere fra leveren en fra hjerte.

Det som jeg er litt bekymret for er at en eller annen tar alvor ut av hva folk her har sagt, og kastet ut i fustrasjon.
Og en eller annen faktisk finner på og kjøre noe dumt. Som kan ha veldig store konsekvenser for vedkommende som etter mitt vitende er en uerlig person. Det som er min bekymring er ikke en ungkar som har levd over ende for andres penger. men en familie man som har oppført seg som et tulling. min bekymring er rettet KUN mot vedkommendes barn og kone. Som etter det jeg kan se ikke har noe annet med denne saken og gjøre en at dem bor med han og at denne mannen er et familie medlem.
Jeg har også forståelse for at denne Ronny har vært et medlem av dette forumet mye lengere en det jeg er og mange her har sett på han som en av gutta om jeg kan kalde det eller værtfall en som har hat en viss sosial omgang med tilit her på forumet. Dette vil som du sier også ha en annen innvirkning på folk som har stolt på og hat et forhold til han her på TS.
Jeg er heler ikke perfekt og sier muligens ting uten og tenke gjenom dem like godt som jeg burde. noen ganger men vi alle har sagt eller gjort noe vi ikke burde gjort.
håper dette forklarer litt av hva jeg tenker om denne saken.
p.s: Se bort fra skrive feil