Lurt på finn.no

Ser den. :)

Jeg kommer til og skrive i et word dokument og kjøre rett skrivings funksjonen.

Og så poste, blir letter og følge med. :)

Takk for inn spillet.

Skriv akkurat sånn som du vil! :) Bare tull å flisespikke på det der, er jo ikke rettskrivning det handler om her.

Ikke det at jeg har noe med det, men nicknavnet ditt, er det polsk? :)

Kommer til og legge Ronny Andre Olsen (som er nevnt endel ganger i denne tråden) som Bad Gay, han har fått så mange muligheter til og ordne opp at jeg til slutt forstår at endel av pengene er tapt. Alle forsøk på ærlige forklaringer er bare bortforklaringer og svada. Aldrig handle av denne typen.

Selvom denne saken har krevd mye energi fra deg håper jeg du orker å ta det til politiet. Lykke til!

Siste resultat av handelen11

Vil bare anbefale alle og være spesielt forsiktig med denne "luringen". Måtte til slutt gi opp all masingen.... det har allerede tatt for mye energi fra min fritid. En forb.... luring som ikke holder avtaler.
Er helt sikker på at han prøvde og lure meg fra dag 1.

Ronnanol jobber nå 16-timers dager i "sweat shop"-avdelingen på Invicta-fabrikken. Han sørger for at alle delene inne i alle klokkene får den berømte gun metal finishen. På fritiden jobber han som distributør for Kjartan Tranøy.

:mrgreen:

contact_office_front_sm.jpg

Ronnanol jobber nå 16-timers dager i "sweat shop"-avdelingen på Invicta-fabrikken. Han sørger for at alle delene inne i alle klokke har den berømte gun metal finishen. På fritiden jobber han som distributør for Kjartan Tranøy.

:mrgreen:

contact_office_front_sm.jpg

En bedre skildring av et horologisk helvete kan ikke beskrives. Hahaha :D

On topic: Utrolig leit at dette ikke endte bedre enn det gjorde Høgis. :(

Fikk til slutt de siste pengene i går. Bra at det ordnet seg men irriterende at det skulle ta så lang tid.
Jeg kommer heretter til og være veldig forsiktig ved kjøp av klokker som jeg ikke kan se og holde i, før jeg betaler.

Fikk til slutt de siste pengene i går. Bra at det ordnet seg men irriterende at det skulle ta så lang tid.
Jeg kommer heretter til og være veldig forsiktig ved kjøp av klokker som jeg ikke kan se og holde i, før jeg betaler.

Grattis! Må være godt å bli ferdig med dritten!

Leste hele tråden nettopp og det virker som dette har vært et forferdelig slit, sikkert deilig å være ferdig med!