Lurt på finn.no

Ronnanol jobber nå 16-timers dager i "sweat shop"-avdelingen på Invicta-fabrikken. Han sørger for at alle delene inne i alle klokkene får den berømte gun metal finishen. På fritiden jobber han som distributør for Kjartan Tranøy.

:mrgreen:

contact_office_front_sm.jpg
 
Ronnanol jobber nå 16-timers dager i "sweat shop"-avdelingen på Invicta-fabrikken. Han sørger for at alle delene inne i alle klokke har den berømte gun metal finishen. På fritiden jobber han som distributør for Kjartan Tranøy.

:mrgreen:

contact_office_front_sm.jpg

En bedre skildring av et horologisk helvete kan ikke beskrives. Hahaha :D

On topic: Utrolig leit at dette ikke endte bedre enn det gjorde Høgis. :(
 
Fikk til slutt de siste pengene i går. Bra at det ordnet seg men irriterende at det skulle ta så lang tid.
Jeg kommer heretter til og være veldig forsiktig ved kjøp av klokker som jeg ikke kan se og holde i, før jeg betaler.
 
Fikk til slutt de siste pengene i går. Bra at det ordnet seg men irriterende at det skulle ta så lang tid.
Jeg kommer heretter til og være veldig forsiktig ved kjøp av klokker som jeg ikke kan se og holde i, før jeg betaler.

Grattis! Må være godt å bli ferdig med dritten!
 
Leste hele tråden nettopp og det virker som dette har vært et forferdelig slit, sikkert deilig å være ferdig med!
 
Jeg husker at akkurat denne klokken lå på finn. Det var like før jeg slo til, men de røde valsellampene lyste for sterkt. Det var flere ting jeg stusset over husker jeg...