Står det skrevet noe sted at bezelen ikke kan justeres under vann, eller er det noen som har prøvd det og kommet frem til dette?
Står det skrevet noe sted at bezelen ikke kan justeres under vann, eller er det noen som har prøvd det og kommet frem til dette?
..... Er det forresten slik at bezelen ikke kan justeres under vann? Forstår at dette med hansker kan være litt vrient, men det er sikkert forskjell på en dykker og en dykker også. Noen, særlig pinglene, må vel ha både drakt og hansker, mens tøffingene (les: de som velger LLD) sikkert dykker kun iført speedo. .....
Prøver du å si at.... hmmm... at... Sponon er en pingle og at du ser for deg tøffe dykkere i speedo med LLD? :twisted:
Prøver du å si at.... hmmm... at... Sponon er en pingle og at du ser for deg tøffe dykkere i speedo med LLD? :twisted:
Jeg har spurt to forskjellige forhandlere. En i London, og en i Stavanger. Samme prinsippet som å skru opp kronen på hvilken som helst klokke.
IWC Aquatimer derimot![]()
Hvordan funker den i forhold til LLD?
Artig tråd nå som jeg nettopp kom hjem fra ferie. Var på "Uhrenmuseum" (syvende himmel) i kjelleren hos Beyer Chronometrie og så denne Rolexen. Kan se ut som om Longines historien ligger litt tynt an slik det kan se ut. Sorry for crappy kvalitet men jeg mått kjappe meg innimellom horder av knipsegale Japanere.
![]()
![]()
![]()
![]()