Lommebok - merker og modeller

(...) Noen som brukt både Exentri og for eksempel Bellroy Slim og vil sammenligne?
Merker at Exentri truffet en sweetspot i kort/mm tykkelse på en særs god måte og
de to jeg haft har holdt overaskende lenge (per krone)

Ja, jeg hadde Exentri før, og bruker Bellroy Slim Sleeve nå. Nå hadde jeg riktignok en annen i mellomtiden, så jeg går glipp av den direkte overgangen - men min oppfatning er at Bellroy sin Slim er vesentlig mindre tykk - eller bygger vesentlig mindre, som vi vel sier her. Jeg er også veldig mye mer fornøyd med Bellroy sin, og synes den er mye penere og hyggeligere å både ha i lomma og ta fram ved behov. Den eneste fordelen med Exentri framfor Slim Sleeve i mine øyne er ok plass til sedler og kvitteringer, der Exentri har en god løsning.

Når det er sagt: Mulig jeg også påvirkes litt av at alle jeg kjenner har Exentri og at jeg har tre ulike versjoner med ulike reklamelogoer på, så det ble litt hype-preget på et tidspunkt for min del.

Gucci

Jeg har også brukt Exentri tidligere og har vært veldig fornøyd. Rett og slett slitt den ut.

Beklager på forhånd dårlige bilder.

Nå har kort , kvitteringer og sedler fast bopel i en slim kortholder og en kortholder/lommebok fra Gucci. Jeg kunne sikkert ha valgt noe helt annet, men liker rett og slett Gucci! Enda en grunn til at jeg også valgte disse er fordi jeg digger personlig tilpasning. (I mangel på bedre oversettelse av personalization.)

Syns det er behagelig med en tynn kortholder i disse trange bukse tider. Denne er myk og fin i skinnet. Gucci Swing.

IMG_2400_zpse375155a.jpg

IMG_2401_zps26f57516.jpg

http://www.gucci.com/images/ecommer...b_zoomin/368876_CAO0G_2548_001_web_zoomin.jpg

Bi fold Lommeboka i sort er litt stivere i skinnet og benyttes i jakke/veske/bag. Husker ikke modellnavnet på denne, den gikk ut i 2014.

IMG_2395_zps77d62f35.jpg

IMG_2397_zpsd413607f.jpg

Mynter havner i sparebøssa eller i bilen;)

Fikk min Slim Sleeve (java) fra Bellroy på dør overraskende kjappt.
Drister meg til en unbox:

lcs3W7z.jpg

Godt første inntrykk, bredere men lavere enn Exentri.
Spent på hvordan den blir over tid og meg 10-12 kort

Fikk min Slim Sleeve (java) fra Bellroy på dør overraskende kjappt.
Godt første inntrykk, bredere men lavere enn Exentri.
Spent på hvordan den blir over tid og meg 10-12 kort

Hva er inntrykket etter mer bruk @adamskater? Fundert på å kjøpe Bellroy selv.
Samme her, vurderer sterkt å gå til anskaffelse av enten Slim Sleeve eller Note Sleeve, så er nysgjerrig på hvor fornøyd du er, nå når du har hatt den en stund.

Redigert av en moderator:
Hva er inntrykket etter mer bruk @adamskater? Fundert på å kjøpe Bellroy selv.

@Horgen - inntrykket er meget godt, den holder seg flott og i bruk har jeg vennet meg fint til det noe mindre oversiktlige opplegget i den kontra Exentri. "ser" jo kun to av korten mot er det seks i en exentri.

Hurtig bilde efter to måneders bruk - holder seg fint i fasongen.
xTfksqP.jpg

@aek .... ser du var interessert med. Jeg digger opplegget på Note Sleeve, men vil tro at den for min smak/bruk blir for stor

Redigert av en moderator:
Har noen hørt om, eller prøvd lommebøker fra Tusting, UK? De skal være svært vel ansett, en kar på jobben har en kjempeflott dokumentmappe fra Tusting.

tuchw01nctn.1_1_zpseeqf9w9l.jpg

Her i huset bruker vi for tiden Ainste, alle beskyttet mot avlesning.

Til venstre en RFID Small Evan wallet. Har seks kort i denne, men kan ha flere eller færre, gummistrikken holder godt, også på sedler. Så en svart RFID Multiple wallet med seks lommer til kort og en til sedler i midten.
ZX0USM.jpg

Også fruen bruker Ainste.
j0BscZ.jpg

Da har jeg bestilt en RFID Multiple Wallet inspirert av dette innlegget. Håper du er fornøyd @HerrUr ?

Absolutt fornøyd lobster. Så fornøyd at jeg kjøpte Small Evan etter noen måneder først med Multiple wallet.
Både bestillinger og forsendelser har gått knirkefritt.

qB3x8e.jpg