Likes

Jeg er en av få på min alder som holder meg langt unna FB, men alle de konsekvenser det medfører. På godt og vondt. For min del vil jeg da helst holde forumet FB-rent. Om man først innfører "likes" går det vel ikke lang tid før man slår sammen FB og TS profil og før du vet ordet av det er TS avhengig av FB-innlogging.

NEI til FB!

Hehe, det var da voldsomt til FB-frykt. Ser også med angst på en eventuell link up mellom TS og FB, som uansett aldri blir å skje, men dette er da også en funksjon som er blitt standard på forum verden over. Jeg føler ikke den har noe mer till felles med FB enn at vi også kan legge ut bilder her på TS på lik linje med det man kan gjøre på FB ;)
 
Jeg støtter "piraten" Guybrush her.

Er medlem på to fotoforum der de har "like" funksjonen, uten at det har ført til facebook lignende tilstander:p
 
Foreløpig er dette ikke noe som kan skrus av, men utviklerne har lovet at dette skal komme i neste release.

Flott, for den lille røde firkanten er skikkelig irriterende ;) Det kommer bare til å ende i at jeg aldri sjekker om jeg faktisk har fått meldinger.
 
Flott, for den lille røde firkanten er skikkelig irriterende ;) Det kommer bare til å ende i at jeg aldri sjekker om jeg faktisk har fått meldinger.

Løsningen er vel egentlig ganske opplagt: Begynn å skriv dårligere innlegg! Mindre gull og Rolex, mer Swarovski og D&G. :D

Jeg skal følge litt med, og skal se om det finnes andre måter å deaktivere den på dersom de ikke får stumpen i gir.
 
Takk!

Dette var helt glimrende.

Hadde det vært mulig og fått "telleren" av "likes" ut på "listene"?

Her ble det mange "... :D

La meg forklare, når man går inn på en tråd får man vite hvor mange "likes" den har, hadde det vært mulig og fått dette vist på en eller annen måte på "listene" - jeg bruker alltid "Nye innlegg".

Got it?

Igjen takk for dette og ikke minst for den glimrende kommentaren til Mr. P.P. :cool:
 
Jeg ser at hurtiglinken til K/S mellom "Forum" og "FAQ" er borte! Er det tilsiktet? Kan jeg få den tilbake? :)
 
Man får vel kun drevet med "likes" fra pc, så derfor blir det ikke så mye bruk av dette for oss som er mest på iPhonen eller iPaden;)
 
Sorry ass, men dette "likes" greiene syntes jeg er noe tull. Jeg har gitt en i ren affekt når jeg så et nærbilde av mushkin's 1665 men hvis man skal få beskjed for hver eneste likes man mottar blir dette bare et stort irritasjonsmoment IMHO
 
Funker på pad og iphone også, men ikke på tapatalk.

Regnet nesten med at det sa seg selv, at jeg og sikkert de fleste som bruker disse produktene også bruker tapatalk i den sammenheng;);)

Synes den app'en er helt genial og bruker sjeldent annet enn den for å holde følge med sonen:)
 
Regnet nesten med at det sa seg selv, at jeg og sikkert de fleste som bruker disse produktene også bruker tapatalk i den sammenheng;);)

Synes den app'en er helt genial og bruker sjeldent annet enn den for å holde følge med sonen:)

ok litt petimeter jeg da:).

selv bruker jeg ikke tapatalk på pad. liker bedre safari.