Omega Seamaster-tråden

Nja.. Jeg eier ingen omega selv. Men en av grunnene til at jeg sikler etter en seamaster pro og ikke planet ocean er den kantete bezelen..
 
Noen som kan like 2254 aka Black Rose med PO bezel? Jeg kan :cool:
738058d1339836682-has-anyone-successfully-intalled-po-bezel-insert-smp-bezel-specifically-2254-50-5597800282_135573913d_b.jpg

Liker svært godt! (Så vidt jeg kan se har denne logo i stål også, enda bedre.)

De har jo i prinsippet brukt PO-font på bezelen på den nye SMP'en, og akkurat det er i mine øyne en forbedring.
 
Selv om den passer på er det vel et problem at glassene ikke er like høye, så man får en kant på glasset???
 
Strålende fornøyd med PO'n min! Er -2 sekunder på fem dager, det må vell være mer en akseptabelt :D
 
Veldig, veldig pent! Det er sagt utallige ganger før her, men råere "jenteklokke" tror jeg knapt er å få kjøpt :)
 
Familien Seamaster:

IMAG0933.jpg


Den oppmerksomme leser vil sikkert minnes at jeg for en tid siden solgte min 2254.50. Hva skjedde? Jo, jeg var i kontakt med en fyr om et helt annet prosjekt, da han fristet med denne..... Hva kan jeg si? Jeg er en svak, svak mann.....
 
Familien Seamaster:

IMAG0933.jpg


Den oppmerksomme leser vil sikkert minnes at jeg for en tid siden solgte min 2254.50. Hva skjedde? Jo, jeg var i kontakt med en fyr om et helt annet prosjekt, da han fristet med denne..... Hva kan jeg si? Jeg er en svak, svak mann.....

Bravo Krille! Når du først sprekker vet du å velge kvalitet... ;)
 
Det er visstnok sommer... 2254 på gummi er bare lekkert.

029455ae-d8b6-10a6.jpg


Sent fra do med Tapatalk
 
Hvordan er det å bytte lenke selv på PO? Kunne tenkt meg å kjøpt en original gummirem til PO'n min slik at jeg hadde noe å bytte på, men hvordan er det å bytte ifra lenke til gummirem selv?
 
Her var det mye nytt! Får vel friske opp med litt gammelt ræl ;)

IMG_1051.jpg


Min originale, urestaurerte SM300 fra 1965, kal. 552, ref. 165.024.