Artig litta sak! Håper den ble tatt med hjemKom over denne artige saken på et bruktmarked i går. «LamPetit» fra Verner Panton.
Vis vedlegg 166637
Artig litta sak! Håper den ble tatt med hjemKom over denne artige saken på et bruktmarked i går. «LamPetit» fra Verner Panton.
Vis vedlegg 166637
Lampen med 117 bruksmåter; men er det egentlig Panton som har designet den?Kom over denne artige saken på et bruktmarked i går. «LamPetit» fra Verner Panton.
Vis vedlegg 166637
Nytt inn. Må si meg meget fornøyd med Gregg. Liker også formen. Relativt anonyme uten å være kjedelige.
Vis vedlegg 170177
Har byttet sikringen en million ganger, men aldri opplevd disko. Når jr veltet den derimot gikk den indre skjermen og pæreholderen til skogen.Har en Oslo-lampe som fra første stund har lekt disco. Har noen byttet dimmer på dette overprisa skrotet og har tips, før jeg hiver mannskiten i søpla der den egentlig hører hjemme?
EDIT: Bare for å ha sagt det, det burde være kriminelt å lage noe av så rævdårlig kvalitet og kreve så mye penger..
Hehe, veldig godt sagt. Hun lyser opp mer enn det meste!Ser for meg at den der lyser opp en mørk dag mye bedre enn Oslo-lampa mi![]()
Sitter det en LED-pære i? Prøvd å bytte pæren? Mange E27 LED-pærer er ikke dimmbare.Har en Oslo-lampe som fra første stund har lekt disco. Har noen byttet dimmer på dette overprisa skrotet og har tips, før jeg hiver mannskiten i søpla der den egentlig hører hjemme?
EDIT: Bare for å ha sagt det, det burde være kriminelt å lage noe av så rævdårlig kvalitet og kreve så mye penger..