Lampetråden

Forleden var det faktisk kjæresten sitt forslag å kjøpe en Panthella. Jeg har ymtet frempå at det er en lampe jeg kan tenke meg, mens hun har vært negativ.

Men brått snudde det, og valget for vår del falt på en Panthella Mini. Størrelsen er topp, og selv om det størrelsesmessig hadde fungert med en Panthella Table 320, ville vi ha den trinnløse dimmingen som Mini har.

Men mye vil ha mer, så jeg snek til meg en Panthella Portable også. Tre nivåer med dimming, batteri og lader via USB C. På full pupp gir den godt med lys, og den har en utrolig søt størrelse. Setter den ofte ut på sofabordet for å få litt ekstra stemningsbelysning på kvelden, eller leselys hvis jeg sitter på hjemmekontoret med en bok, og veldig happy med den. På dagtid er det dødsdeilig at den ikke har ledning, så den kan stå fint til pynt i vinduskarmen.

Kjøpte denne batteridrevne Panthellaen for et par år siden, og har vært bare fornøyd med den. Har "Follow me" fra Marset også, som nå er 4 år, som fungerer veldig bra den og. Ypperlig på kveldene på sofabordet eller på balkongen.

Inspo?

Vårt utvidede "bibliotek" i Tidssonen nettbutikk inkluderer nå disse godbiten :)

5227F777-348F-4044-9576-3CA8D8849A34.jpeg

Noen som vet hvem som har "originalen" av denne?
Ble tipset om FLOS, men finner den ikke i deres sortiment.
1639382230619.png

Vedlegg

• 1639382218282.png
    1639382218282.png
    12,1 KB · Visninger: 0