Lag dine egne reimer ...

Noen ganger har man flaks og gjør ting rett helt fra start. Belønningen er at man kunne ønske man selv hadde en klokke som passet en 19 mm...

20180222_104311.jpg
 
Om noen er interresert i å begynne å lage reimer har jeg fult reimmsker utstyr som kan selges. Ble slutt på reim produksjonen for meg.

Det havnet hos meg. :)
Eller rettere sagt samboer. Tenkte hun skulle få en ny hobby. :)

Hva slags lim er best?
F eks fra Clas Ohlson, både kontaktlim og flere superlim/loctite varianter står at er egnet til lær, men hvilket skal man velge?. På tekstillimet stod det derimot ikke (i motsetning til biltema sitt)...
 
Det havnet hos meg. :)
Eller rettere sagt samboer. Tenkte hun skulle få en ny hobby. :)

Hva slags lim er best?
F eks fra Clas Ohlson, både kontaktlim og flere superlim/loctite varianter står at er egnet til lær, men hvilket skal man velge?. På tekstillimet stod det derimot ikke (i motsetning til biltema sitt)...


Fikk anbefalt dette når jeg kjøpte inn mitt utstyr hos lærhandel. Finnes sikkert bedre alternativer, men dette gjør jobben. Lett å bruke, tørker fort og nesten umulig å rive opp igjen etter det er brukt.

Klebfest_30gr.png
 
Lenge siden jeg har hatt tid til å lage reimer. Ser ikke ut som om dette vil endre seg med det første heller.

Hvis noen er interessert i å prøve seg så selger jeg unna verktøyet og alt av tilbehør. Kan leveres på det sentrale østlandet, hentes i Oslo eller pakkes og sendes,

Send PM:)