Kvalitetsklokke med blå visere?

Medlem
28. jan. 2012
Innlegg
77
Sted
Nordfjordeid
Heisann, kunne tenkt meg ei kvalitetsklokke med blå visere, til ein sum av maks 4000,-

Den skal helst framstå som pen, forran tøff/røff.

Alle innspel blir motteken med stor takknemmelighet :)
 
Det var en her inne som kjøpte en Kemmner. Den var fin, hadde blå visere og kostet neppe stort mer enn 4K - uten at jeg har satt meg inn i det.

Lurer på om det var Krille?
Søk og du skal finne.

Lykke til.
 
Det var nok Sjul som dro i land den Kemmnern, Krille har også en, men det er en annen modell.

Edit: Ettersom du tok med link må vi nok kalle det uavgjort Sjul :)
 
Denne ligger over budsjett med er veeeldig fin synes jeg:)
LonginesMaster021.jpg
 
Det var en her inne som kjøpte en Kemmner. Den var fin, hadde blå visere og kostet neppe stort mer enn 4K - uten at jeg har satt meg inn i det.

Lurer på om det var Krille?
Søk og du skal finne.

Lykke til.


Det var nok Sjul som dro i land den Kemmnern, Krille har også en, men det er en annen modell.

Tror det kan være et godt alternativ, var en ganske lekker klokke som sjuli_123 hadde:) Er ikke denne til salgs nå? Eller er den solgt?
 
Vet det er en del over budsjett, men man kan da alltids spare, eller leite på bruktmarkedet :D
Jeg bare elsker merket Nomos, så da blir det naturlig å foreslå noe sånn som dette:

orion_front.png


Eller dette:

tetra_front.png
 
Tror det kan være et godt alternativ, var en ganske lekker klokke som sjuli_123 hadde:) Er ikke denne til salgs nå? Eller er den solgt?

Klokken er solgt!
Den kostet for øvrig 380 euro pluss moms og tollgebyr, som ikke er en ueffen pris ift hva man får.
 
takkar for innspel så langt, mykje fint :)

Klokkeinteressa mi er relativt ny, så eg er litt grønn på kva eg skal søke på og kvar, kva som er bra og kva som er mindre bra og kva som rett og slett er pengane ut av vinduet.. :p

Eit alternativ er sjølvsagt å spare litt også, og heller vente - men akkurat det er ikkje så lett :)



Berre la forslaga rulle inn, er forsatt litt tid til før eg bestemmer meg :)
 
Denne ligger over budsjett med er veeeldig fin synes jeg:)
LonginesMaster021.jpg


Den der var rett og slett nydelig.
Litt over budsjett vil sei? ;)

Har du ein link til nettbutikk?
Gjerne fult navn


Firkanta Namos var heller ikkje å forakte, ei heller archimede - hadde aldri funne desse klokkene sjølv.. :p
 
Er begrenset kvalitet man får for 4000 ;)

Hvis du høyner grensen din littegranne så kan du få tak i en helt ny Stowa Marine Original:)

marine-original-1.jpg


stowa-marine-original-back.jpg
 
Seiko SCVZ013 Blue Spark

Utgått modell, men mulig å få tak i. 38mm dia. Svært mye for pengene, og innenfor ditt budsjett, omtrent. EDIT: modellbetegnelsen er SCVS013.

392079680_882d62b0b0.jpg

Lånt bilde.
 
Den der var rett og slett nydelig.
Litt over budsjett vil sei? ;)

Har du ein link til nettbutikk?
Gjerne fult navn




Firkanta Namos var heller ikkje å forakte, ei heller archimede - hadde aldri funne desse klokkene sjølv.. :p
Hehehe, tja må nok spare litt til. ;) Nå må de mer erfarene her inne gjerne arrestere meg litt, men hvis jeg skulle gått for en ny klokke med blå visere, hadde jeg spart litt så jeg fikk meg en som er riktig fin. Longines snakkes det i allefall varmt om her inne, når det gjelder kvalitet og som gir mye for pengene. :)

http://www.urverket.no/longines-master-silver-dial-croco-strap-brown-p-10462.html


Utgått modell, men mulig å få tak i. 38mm dia. Svært mye for pengene, og innenfor ditt budsjett, omtrent. EDIT: modellbetegnelsen er SCVS013.

392079680_882d62b0b0.jpg

Lånt bilde.

Denne var jo skikkelig fin.:)