Kvalitetsklokke med blå visere?

hallar litt mot Kemmner, med tanke på pris :) og den ser bra ut, samt eg tenkjer det nok er ei av dei meir skjeldne her til lands. Men, eg veit ikkje heilt om eg likar reima som følgjer med.. ;)

IWC er høgt på lista over klokker eg skal ha når eg vinn i lotto ;)


Korleis blir det med toll/tull og mva/mts (meir til staten) avgifter når ein bestiller ifrå "erkahund" og ebay generelt?
 
Før eg legg meg for natta må eg berre skyte inn at dette er tidenes forum, og tidenes folk!! :D

Har vore innom mange forum, og diskusjonar opp gjennom åra - primært fotball, og data (når eg treng ny pc) + eg av og til les i diskusjonsseksjonen til saker på dagbladet og vg for moroskuld i ny og ne....

Og eg må berre sei det at Tidssonen er i ei klasse for seg sjølv!


God natt, eg skal drøyme om klokker med blå visere no ;)
 
Denne? :)
7939-LC23-15.jpg

http://www.archimede-uhren.de/images/7939-LC23-15.jpg
 
Før eg legg meg for natta må eg berre skyte inn at dette er tidenes forum, og tidenes folk!! :D

Har vore innom mange forum, og diskusjonar opp gjennom åra - primært fotball, og data (når eg treng ny pc) + eg av og til les i diskusjonsseksjonen til saker på dagbladet og vg for moroskuld i ny og ne....

Og eg må berre sei det at Tidssonen er i ei klasse for seg sjølv!


God natt, eg skal drøyme om klokker med blå visere no ;)

+1 Helt enig har og vært innom flere forum og føler det samme.
 
Det var mye lekre klokker der, nå håpet jeg et øyeblikk at vi kunne snakke om "fattigmanns Portuguese" med positivt fortegn :) Men ut fra det jeg kan se på google hevder folk at også prisene ligger på IWC-nivå.
 
Har bestemt meg for

...å spare opp til desse to:

IWC:
M02_IW371401_2011_grey.jpg


Raymond Weil:
29510.jpg


Blir nok den ifrå RW i første omg. av desse to, iom den er vesentleg billigare enn IWCen.