Klokkespotting

Hehe, mest sympatiske gangsteren jeg vet om i såfall :)

Jepp, kjempe kar :)

403783_246092995466110_100001962356100_558104_798355070_n.jpg
 
Helt OT, men sluttet ikke Cristal sjampis og eksportere til statene grunnet forsøpling av image?
 
Tror det. Helly Hansen sluttet også å selge seilejakker i USA på starten av 90-tallet grunnet populæritet hos rapere :D
 
Hehe, tenker vi på samme mann, så er vel han mer popsanger i min bok.:mrgreen:

Nja, da bør du høre på det førstealbumet deres, It's All a MadCon (som Tommy Tee nektet å samarbeide med de på;) ).

Men, over til klokkespotting igjen. Satt og så på den svenske "antikrundan" da det var ei dame som hadde med seg sin fars gamle Rolex Oyster fra 70-tallet med en utskiftet lenke og krone. Eksperten takserte den til 16-18 000,-
 
Nja, da bør du høre på det førstealbumet deres, It's All a MadCon (som Tommy Tee nektet å samarbeide med de på;) ).

Men, over til klokkespotting igjen. Satt og så på den svenske "antikrundan" da det var ei dame som hadde med seg sin fars gamle Rolex Oyster fra 70-tallet med en utskiftet lenke og krone. Eksperten takserte den til 16-18 000,-

Ikke noe madCon ekspert men snakker vi incrdible prodtuctions i kirkegt tider da eller?

Så utrolig sleipt ang rolexen, kjenner pulsen hever seg bare jeg ser gullkjøperstanden på lokale kjøpesenteret.
 
Tissot med chrono, ss kasse, "spisse" visere, og sort skive og rektangulære chronoknapper på ansatt hos kunde. Ganske lekker egentlig.

Nå skal jeg inn på CC vest en tur. Blir sikkert noe snacks og rapprtere derfra.
 
Sub og AP i gull på forsiden av D2.

Må si du har gode WIS-øyne, aldri i verden om jeg kunne dratt frem noen merker ut fra det bildet der... :) Men du, har ikke klokken til han ene (til venstre) strek-timemarkører? Kan det være en Sub da?
 
Masse nixon på festen i går, og 2 fake tags... trist!

På den positive siden var en jente med utrolig store stramme pupper, uten bh.