Poetry, can be words of wisdom @Edzilla
Ophelia, she described this poem to be a good companion for late nights and a good bottle of red wine.
Red wine I easily embrace. Lusting for you by my side ..
you know me better than my mother.
cheers!
Poetry, can be words of wisdom @Edzilla
Ophelia, she described this poem to be a good companion for late nights and a good bottle of red wine.
Red wine I easily embrace. Lusting for you by my side ..
Takker!
Vasarely eller Gjennestad? Eller begge deler?
Vasarely eller Gjennestad? Eller begge deler?![]()
Ja, det er en stol laget av min kjære bestefar. Treskjærer og båtbygger. Skal prøve å få tatt et skikkelig bilde av den og laste det opp i stoltråden snart.Veldig kult, @slobben ! Takk som deler. Ser ut som du har en artig stol i dragestil også? Den hadde vært fett å se i stol-tråden!![]()
Og moro å se folk med normal økonomi. At det ikke bare er å bla gjennom samlinger til ultrarike samlere med egne kuratorer. Selvsagt moro å se kunst i verdensklasse, men dere skjønner sikkert hva jeg mener.Likte veldig godt «Kunstsamlarane» på nrk, deilig å se lidenskap og galskap i sunn harmoni.
Da måtte Ma$arati gi plass for Kesja Tabaczuk. Vis vedlegg 231237
Fantastiske penselstrøk! Jeg er også svak for den Pushwagneren du har. Mulig jeg ikke har fulgt med, men hvilken Ma$arati måtte vike?
«Min bror reven» måtte vike. Planen var å ha alle tre på veggen, men dette falt utenfor. Ble litt mye sammen med de andre. Push er en favoritt i huset. Blir aldri feil..Vis vedlegg 231254