Kryptovalutatråden

  • Liker
Reaksjoner: Hammerfjord
"In a chilling but sadly all-too-familiar sequence of events, UK banks have been targeting cryptocurrency owners. Individuals who have cashed out large amounts of cryptocurrency – legitimately – have had their assets frozen and accounts locked without warning, fueled by fears of money laundering and a general distrust of bitcoin. One victim even claims to have had their house raided and computer equipment seized in a follow-up operation by UK police."

https://news.bitcoin.com/funds-frozen-account-closed-uk-banks-target-cryptocurrency-owners/
 
BUMP!

Noen som har testet Pi appen? Ble sendt en link. Appen er i beta. Du kan «mine» coinen på mobilen. Men er jo egentlig ikke mining du gjør. Coinen er verdt null nå, og jeg mistenker den ikke kommer til å bli noe særlig mer verdt. Men artig app, og underholdende chat der. Ser litt på den som et dataspill og har liten tro på at det kan bli noe penger av dette. Om du vil teste den kan du bruke linken min under. Er på både Google og AppStore.

Pi is a new digital currency being developed by a group of Stanford PhDs. For a limited time, you can join the beta to earn Pi and help grow the network. To join Pi, follow this link https://minepi.com/Vidar and use my username (Vidar) as your invitation code.
 
Det ser ut som vi fant ut hvem Satoshi Nakamoto er...
putin pass.jpg


 
  • Liker
Reaksjoner: Måsabjønn
gøy med litt flashbacks til forrige runde når man leser tilbake i denne tråden her - noen som beholdt posisjonene sine, eller solgte alle seg ut til slutt?
og hvem er med på denne runden?
personlig har jeg vært en CKB maxi de siste månedene.
 
  • Liker
Reaksjoner: HSR
Det er også interessant hvem som er i hvilke mynter nå.
Min portefølje er delt inn i følgende deler:
50 % Bitcoin, 25 ETH og 20 % er de 10 beste CMC, og resten er en svært risikabel investering!
 
Gla’ for å høre @GrimReaper
Men jeg synes det er påfallende at samtlige jeg har spurt, har solgt seg ut før skrellen vi ser nå.
Pun not intended.
Non taken @Edzilla :) jeg var ingen hval i kryptobassenget da jeg ikke har verken god greie på krypto eller trua på at det er fremtiden. Men jeg hadde 20-30k inne som jeg tok ut for å handle på salget til Bjerke. Så det var nok mer tilfeldig enn at jeg forutså smellen. I ettertid så var det en grei deal. Selv om helgull IWC ikke nødvendigvis er noe super investering det heller ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla
Problemet med kryptovaluta er i mine øyne: Hvor mye er én bitcoin verdt?

Det noen er villige til å bytte mot den, akkurat som en bitcoin.

Jeg har eksakt null til overs for kryptovaluta, det er en gjeng svindlere som svindler hverandre og godtroende folk.

Når det er sagt; jeg setter pris på å få se på en masse ubrukelige libertanere som tydeligvis er nødt til å lære seg alt fra grunnen av ved å gjenta hver eneste tabbe gjort opp igjennom tidene i finans, bare i ekstrem fart. Måtte de miste alt de eier.
 
Redigert:
Det noen er villige til å bytte mot den, akkurat som en bitcoin.

Jeg har eksakt null til overs for kryptovaluta, det er en gjeng svindlere som svindler hverandre og godtroende folk.

Når det er sagt; jeg setter pris på å få se på en masse ubrukelige libertanere som tydeligvis er nødt til å lære seg alt fra grunnen av ved å gjenta hver eneste tabbe gjort opp igjennom tidene i finans, bare i ekstrem fart. Måtte de miste alt de eier.
Så ufattelig trist å gå rundt å ønske andre mennesker vondt. God bedring!
 
  • Liker
Reaksjoner: ArneBru og eidehelg