Kryptovalutatråden

Noen som tørr å vedde om den skal under 9 000 dollar …?
CE8797AB-E5B8-46B1-ADDA-C304A3CE6762.png

Gla’ for å høre @GrimReaper
Men jeg synes det er påfallende at samtlige jeg har spurt, har solgt seg ut før skrellen vi ser nå.
Pun not intended.
Non taken @Edzilla :) jeg var ingen hval i kryptobassenget da jeg ikke har verken god greie på krypto eller trua på at det er fremtiden. Men jeg hadde 20-30k inne som jeg tok ut for å handle på salget til Bjerke. Så det var nok mer tilfeldig enn at jeg forutså smellen. I ettertid så var det en grei deal. Selv om helgull IWC ikke nødvendigvis er noe super investering det heller ;)

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Problemet med kryptovaluta er i mine øyne: Hvor mye er én bitcoin verdt?

Det noen er villige til å bytte mot den, akkurat som en bitcoin.

Jeg har eksakt null til overs for kryptovaluta, det er en gjeng svindlere som svindler hverandre og godtroende folk.

Når det er sagt; jeg setter pris på å få se på en masse ubrukelige libertanere som tydeligvis er nødt til å lære seg alt fra grunnen av ved å gjenta hver eneste tabbe gjort opp igjennom tidene i finans, bare i ekstrem fart. Måtte de miste alt de eier.

Redigert:
Det noen er villige til å bytte mot den, akkurat som en bitcoin.

Jeg har eksakt null til overs for kryptovaluta, det er en gjeng svindlere som svindler hverandre og godtroende folk.

Når det er sagt; jeg setter pris på å få se på en masse ubrukelige libertanere som tydeligvis er nødt til å lære seg alt fra grunnen av ved å gjenta hver eneste tabbe gjort opp igjennom tidene i finans, bare i ekstrem fart. Måtte de miste alt de eier.
Så ufattelig trist å gå rundt å ønske andre mennesker vondt. God bedring!

• Liker
Reaksjoner: ArneBru og eidehelg
Måtte de miste alt de eier i Krypto, da.

Blockchain kan nok brukes til noe fornuftig, men uregulert valuta er rett og slett en horribel idé, ergo håper jeg å få se den dagen da alle kryptovalutaer står i null.

Hadde ikke sett for meg et fall ned til sub 20. Men - bitcoin overrasker stadig! Trist å høre dere har så sterke meninger om dette, får håpe det ikke går utover livskvaliteten.

Tror det kan være interessante nivåer å kjøpe seg inn på her, fylte på litt rundt 19K. Så får vi se. Jeg er long og har kun solgt litt her og der for å teste.

• Liker
Reaksjoner: Sylar og BigT
Når det er sagt er ikke jeg negativ til kryprovaluta ei heller blokkjedeteknologi.
Men jeg er generelt skeptisk til å investere i ting jeg ikke har god nok kunnskap om. Tror det er mange som har hivd seg på karusellen i den troen om raske penger.

Jeg elsker dette nivået i krypto og har kjøpt tilbake det jeg solgte rett før påsken nå. 30% big caps (gamle kjente ting) og 30% small caps.
30 igjen for å enten kjøpe liutt dyrere når man har en klar trend på medium stor timeframe, eller ved et stortvolatilt fall med mye volum.

Jeg elsker dette nivået i krypto og har kjøpt tilbake det jeg solgte rett før påsken nå. 30% big caps (gamle kjente ting) og 30% small caps.
30 igjen for å enten kjøpe liutt dyrere når man har en klar trend på medium stor timeframe, eller ved et stortvolatilt fall med mye volum.

Fortsatt elsk på nivået?
B4AF15CD-4307-4F27-B9AD-5EF3F07FD327.jpeg