Da ble jeg nysgjerrig på hva de siste 5% er investert i for i mine øyne er de andre 95% allerede svært risikable investeringer
Redshock har et poeng. Krypto er spekulasjon, ikke investeringer.
Da ble jeg nysgjerrig på hva de siste 5% er investert i for i mine øyne er de andre 95% allerede svært risikable investeringer
Jeg rakk å selge unna alt jeg hadde i februar for å spontanhandle en klokke. Ikke veldig lei meg for det nå
Jeg rakk å selge unna alt jeg hadde i februar for å spontanhandle en klokke. Ikke veldig lei meg for det nå![]()
Non taken @EdzillaGla’ for å høre @GrimReaper
Men jeg synes det er påfallende at samtlige jeg har spurt, har solgt seg ut før skrellen vi ser nå.
Pun not intended.
Non taken @Edzilla Selv om helgull IWC ikke nødvendigvis er noe super investering det heller![]()
Hvor mye er en krone verdt?Problemet med kryptovaluta er i mine øyne: Hvor mye er én bitcoin verdt?
Problemet med kryptovaluta er i mine øyne: Hvor mye er én bitcoin verdt?
Så ufattelig trist å gå rundt å ønske andre mennesker vondt. God bedring!Det noen er villige til å bytte mot den, akkurat som en bitcoin.
Jeg har eksakt null til overs for kryptovaluta, det er en gjeng svindlere som svindler hverandre og godtroende folk.
Når det er sagt; jeg setter pris på å få se på en masse ubrukelige libertanere som tydeligvis er nødt til å lære seg alt fra grunnen av ved å gjenta hver eneste tabbe gjort opp igjennom tidene i finans, bare i ekstrem fart. Måtte de miste alt de eier.
Jeg elsker dette nivået i krypto og har kjøpt tilbake det jeg solgte rett før påsken nå. 30% big caps (gamle kjente ting) og 30% small caps.
30 igjen for å enten kjøpe liutt dyrere når man har en klar trend på medium stor timeframe, eller ved et stortvolatilt fall med mye volum.