Kopier/fakes på Finn.no

Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

Finn.no er så møkk.

For de som lurer dere kan anmelde han som har annonsen for svindel forsøk og et dårlig et må jeg si.
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

Annonsen er selvsagt rapportert til Finn. Men det virker som de ikke behandler klager i helgen, det er vel redusert bemanning. Det blir sannsynligvis fjernet på mandag. Det hjelper hvis flere klager ... ;)
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

Anders skrev:
chrgod skrev:
"Winner Daytona 24 " har en historie.. Den var gravert inn på baklokket til klokker som ble gitt til vinneren av Daytona 24-timers i 1994. Aner ikke hvorfor fake-makerne kopierer den.. Sannsynligvis fordi det ser tøft ut! :/

Indeed. Har dog aldri sett bilde av en slik ekte inngravering, har du?

Det er et lite bilde av "Winner 24" Daytonaen i min Japanske "Rolex Master Book". Det er faktisk det eneste jeg har sett. Men, det er et lite og ganske dårlig bilde, ikke verdt å scanne og legge inn her. Fra hva jeg kan tyde av bildet er den ekte graveringen også temmelig grunn og svak.
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14682369&sid=xz4cabVxIkZ904383&WT.svl=Link

Dårlig fordekt salg av fake ur. Legg merke til visernes posisjon over logoene og "smarte" bildeutsnitt for å ikke vise logoene direkte. Denne selgeren legger ut den samme annonsen gang på gang ...

69_-625413187.jpg
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

Sendte en mail til denne karen for en god stund tilbake.. WBG betyr: Why Buy Genuine.. sier vel sitt.
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

For meg er han støy :? Dukker opp i søket mitt.
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

Hva med alle de La coste, polo Piquetene som lå der før da? hehe som har all verdens søkeord lagt inn.. det irriterer meg..
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

De irriterer også meg.. hehe.
De er vel garantert fake også. Så litt på hjemmesiden til det firmaet, og noe sier meg at de neppe betaler mva eller arbeidsgiveravgift osv ;)
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

Trenger bare å berøre huden...... wuhuuuu .... det man kaller "magic touch" ?

Utrolig hva folk klarer å skrive!
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

jeg tror faktisk den kan være ekte..ser bare gammel ut. Sikkert noe fra første halvdel av nittitallet..trur eg då
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

hahaha, jeg elsker sånne overdimensjonerte "diamantur"! Laget av en eller annen Karoli-urmaker, med billige steiner og enda billigere urverk. Perfekt for blingsøkende harrytasser! Den klokka der er ikke verdt 8000kroner engang! :mrgreen: Selvfølgelig kjøpt i det fjerne østen..
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

Regner med det jeg også. finnes jo diamantklokker som er litt stilige og da,men denne var ikke av det slaget hehe
bare litt rart at man ikke finner noe info overhodet på nett hvis den liksom koster 80k :p
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

xe3l skrev:
hahaha, jeg elsker sånne overdimensjonerte "diamantur"! Laget av en eller annen Karoli-urmaker, med billige steiner og enda billigere urverk. Perfekt for blingsøkende harrytasser! Den klokka der er ikke verdt 8000kroner engang! :mrgreen: Selvfølgelig kjøpt i det fjerne østen..

Hehe du hadde nok ganske rett her ja. :D (virker også ganske profft og verken ha telefon eller hjemmeside.. :)

Owner: ABDUL RAHMAN AL-DAHAM & PARTNER COMPANY
Owner Address: P.O. Box 41009
Riyadh 11521
SA
Owner Web Site:
Owner Phone:

Brands Owned: BA BLACK ARMIN

Watches

FR FRANK ROSHA

(Based on Intent...

G GABARIAL

(Based on Intent...

GE GENEVOSKI

(Based on Intent...

HR SHARLY

(Based on Intent...

JE JOUZTAE

Watches

LA LANDINOU

(Based on Intent...

X CARLOVAN

(Based on Intent...