Kopier/fakes på Finn.no

Vet ikke hva som er verst, annonsen eller det at han overhodet ikke har tenkt et sekund på å pusse glasset først. Himmel og hav.

Hva i himmelens navn er det som foregår med kontrollen hos finn.no om dagen?
De har jo sluppet gjennom flere slike "100% KOPI!" i det siste.

Nå tar det av på FINN.NO Tenk og slippe igjennom denne????
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28165507

Hva i himmelens navn er det som foregår med kontrollen hos finn.no om dagen?
De har jo sluppet gjennom flere slike "100% KOPI!" i det siste.

Det er vel bare en liten "glipp" hos annonsekontrollørene... Nok en gang... Det er i hvert fall svaret jeg får hver gang jeg påpeker en slik annonse.

Har de ikke krav til at kontrollørene skal kunne norsk både skriftlig og muntlig?

Jeg trodde han var en seriøs kar, jeg... Hvorfor er annethvert bilde av en Daytona og annethvert av den GMT-masteren? Og hvorfor er det bilde av en lenke, når klokka kommer uten lenke? Og hvorfor er det bilde av hangtag´en til en Sub LV?

Her har nok ikke herr Lidi vært våken når annonsen ble lagt inn...

Årets dårligeste fake på en PCG GMT, finn fjerner den annonsen sikkert snart nå:D

Årets dårligeste fake på en PCG GMT, finn fjerner den annonsen sikkert snart nå:D

Akkurat... Kan du ikke, for oss uopplyste, informere om hva som gjør denne til en fake?

Jeg stusset litt over datovisningen. Noe annet?

Hm....ble jo nevnt i en annen tråd her at han var medlem her:confused::confused:
Alle bildene er jo en mix fra hans egne annonser her inne som teller 7-8 stk...Rolex-Lv,AP-RO,daytona,gull TH osv....

Akkurat... Kan du ikke, for oss uopplyste, informere om hva som gjør denne til en fake?

Jeg stusset litt over datovisningen. Noe annet?

The original and the Finn copy (greit nok det kan se ut som en service dial på faken men se på crownguardsen/kronebeskyttene, også generelt finishen, tynne viser, feil bezel proporsjoner, dato trykk...)

2v8jtiw.jpg

31_-902962342.jpg

Ja, der var det jo ganske mye som ikke stemte... Var også inne på tanken om service dial og nye visere og bezel. Men crown guards var jo ganske åpenbare.

Edit: Rolex sluttet visstnok med pointed crown guards i overgangen mellom 1963 og 1964.

Klokken er definitivt ikke fake.

De som har holdt på med klokker lengst på forumet vet att jeg ikke selger fakes.
Klokken har fått ny skive og visere i 2003. Men det er ikke skiven som gjør disse klokkene spesielle
det er Crowm Guardsene.

Slike påstander fikk jeg også imot meg i Norge de første gangene jeg solgte røde Submarinere.

Mvh. Preben