Kopier/fakes på Finn.no

Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

Haha, la oss slippe å bli et forum som henger seg opp i skrivefeil ja. Det er tilstrekkelig idioti å le av på Finn :)
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

Uenig, kampa. Bilder og pris ser ok ut, med forbehold om at jeg ikke kjenner til denne modellen fra før av.

Ta en kikk på Chrono24.

Om du synes prisen var lav er det vel fordi uret ikke akkurat representerer den hotteste trenden om dagen, så slå til om du liker det :)
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

kampa skrev:
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20260868

Vet ikke om denne er fake da jeg ikke finner noen bilder og sammenligne klokken på. Men prisen her er noe muffins!


IWC'en på bildene er ekte, men det er en gammel modell laget på 90tallet, frem til ca 2002. Quartzurverk, 37 mm og en lite ettertraktet design/model; jeg synes at prisen er noe i overkant. Men det er ikke en dårlig klokke, urverket er fra JLC.
 
Re: Sukk, fake på Finn.no (igjen!)

BRIO1368 skrev:
jsf skrev:
"Breitling for sell"
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20198677

Nogenlunde engelskkunskaper tipper jeg på at flesteparten av Breitling-eiere kan. :p


jsf > Det var dette med å se flisen i sin brors øye, men ikke bjelken i sitt eget......

Forøvrig er kunnskap noe man har og ikke kan.... ?

Vel, ta det ikke så tungt...alle kan gjøre feil. :mrgreen:


Hehe, ser det nå. I mitt forsvar postet jeg det litt sent (merk 04:33) så var antageligvis smule trøtt. :p
 
Hehe, selger kunne heller spart seg for denne. Han vil neppe oppnå bud som dekker kr. 25,- kroner for annonsen! :)
 
Ut fra annonseteksten er det jo en soleklar tulleklokke, men når det gjelder Yachtmaster II ser jo selv de ekte ut som dårlige fakes...;)
 
Den var ikke veldig god den faken nei :p forsåvidt kjekt med dato da ! hehe
 
Ganske sprek boks til en helt ny modell, haha.

Det er jo også en kjent sak at en som betaler 250k, ikke tar vare på hverken papirer, sertifikat eller originalboks.

Lord, have mercy....
 
Tok med klokka til en optiker? Ville vel prøvd en urmaker først:D