Kopier/fakes på Finn.no

Noen som har noen formeninger om denne eller selgeren?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33135943

Sendte fyren en mail at jeg ønsket å se en kopi av ektehetsbeviset og bedre bilder av klokken. Dette ville han ikke sende meg. Siden jeg ikke har noen mulighet å besikke klokken før evt kjøp siden jeg bor i nord-norge, fåreslo jeg at vi kunne benytte finn.no sin betalingsgaranti. Så finn.no holder på pengene til jeg har fått klokken og fått den sjekket ut før pengene sendes videre. Dette ville han heller ikke.
Kan godt være helt legitim selger, men lyser værtfall et par varselslamper hos meg.

Like greit å holde seg borte om selger gjør seg vanskelig, ekte eller ei. Det er ingen urimelige krav du stiller.

FINN.no har sendt deg en melding på vegne av tgdaedo009@yahoo.com
Hei, jeg er veldig interessert i denne saken og jeg vil betale deg 30300 kr for å kjøpe den. Vennligst kontakt meg via min private e-post tegadavid20 på y a h o o dot c o m, slik at vi kan sluttføre denne handelen så snart som mulig.

Hva syns dere om en....???

FINN.no har sendt deg en melding på vegne av tgdaedo009@yahoo.com
Hei, jeg er veldig interessert i denne saken og jeg vil betale deg 30300 kr for å kjøpe den. Vennligst kontakt meg via min private e-post tegadavid20 på y a h o o dot c o m, slik at vi kan sluttføre denne handelen så snart som mulig.

Hva syns dere om en....???

Dette er nigeria svindel, jeg har ca 100 lignende i søppel filteret :D

Send mailadressen til finn.no så blocker de den.
Det som irriterer meg er at de nå har begynt å sende sms og..

Hei og velkommen til Tidssonen.
Kudos for å tilby deg å ta med kjøper og klokken til en urmaker for verifisering!
Det er Bjerke som er AD for Panerai i Norge og kan fjerne all tvil vedr. klokken.
Lykke til med salget.

Takk for det!
Ser frem til å lære mye nytt her!:D

Det MÅ jo være scam. MSRP på Speedy Pro er jo ikke akkurat 660 USD. De begynner å bli flinke...