Kopier/fakes på Finn.no

Hva var bjerkes reaksjon, og hvordan gikk de fram?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

100% veldig profesjonele. ur makeren så godt over klokken og sa den desvere er falsk.

Jeg spurte om han skulle ha noen penger for bryet han svarte nei.

Stor stjerne for bjerke ur som oppførte seg veldig ryddig og redelig ..
 
Det er vel ikke grunn til og mistenge en uærlig person og ville møtes hos Bjerke? Jeg tror desverre at enkelte av annonsene på finn.no som blir hengt ut her, er selgere som annonserer klokkene sine i god tro. De har rett og slett blitt lurt selv på et tidligere tidspunkt.
Jeg er ikke naiv, men realist. :)
 
Det er vel ikke grunn til og mistenge en uærlig person og ville møtes hos Bjerke? Jeg tror desverre at enkelte av annonsene på finn.no som blir hengt ut her, er selgere som annonserer klokkene sine i god tro. De har rett og slett blitt lurt selv på et tidligere tidspunkt.
Jeg er ikke naiv, men realist. :)


Det tror jeg du kan ha rett i ja. Utrolig trist det. I dette tilfellet virket jo karen ok, at han foreslo møtet Bjerke er jo en seriøs ting å gjøre. Trist for han.
 
Litt merkelig å legge ut en Daytona til 32k, da har han gjort null research på prisen. Selvsagt merkelig å møtes hos Bjerke om du skal selge en fake også :)
 
Det er vel ikke grunn til og mistenge en uærlig person og ville møtes hos Bjerke? Jeg tror desverre at enkelte av annonsene på finn.no som blir hengt ut her, er selgere som annonserer klokkene sine i god tro. De har rett og slett blitt lurt selv på et tidligere tidspunkt.
Jeg er ikke naiv, men realist. :)

Tråden er vell ikke laget for å henge folk ut, mer for å forhindre at folk kjøper fakes.
 
Jeg kan si så mye som at ut i fra opplevelsen med vedkommende.

Rundt hele klokke kjøpet så virker det som at han rett og slett ikke var klar over det.

Jeg hadde meg meg cash jeg var instiltt på å gjøre en handel.

Annonsen er slettet det sier også at selgeren ikke var en som var uerlig da han nå har funnet ut av at den ikke var ekte og har da fjernet den.


Dette var jo arvegods så han kunne jo desvere ikke vite bedere.

Min oppfatning av hele situasjoene var veldig grei, Jeg fikk på ingen måte noe følelse på at det var noe tull ute og gikk.


Urmaker Bjerke var til stor hjelp... Kan ikke annet en og skryte av servisen og kundebahandlingen fra dem..

:)
 
Det er jo ikke til å unngå at noen ender opp med fakes uten å vite bedre. Det er så mange brukbare fakes at det er fort gjort å bite på om man tror man har gjort en god deal - eller om man har arvet den o.l. selvfølgelig. Flere steder i utlandet får man jo også kjøpt fakes i profesjonelt drevne klokkebutikker med godt utvalg. Jeg kjøpte min første automatiske klokke i en slik (skammer meg litt i etterkant for å ha støttet "industrien", men, men) fordi jeg ble facinert av urverket, og demonterte den. Klarte aldri å montere den igjen. :D

Regner med mange med litt lite i toppen tror det er ekte vare eller "akkurat et samme" fordi "alt er så mye billigere i utlandet".
 
Kikket på denne i sta og syntes prisen var lavere enn man vanligvis ser, men jeg kjenner for lite til Panerai til å kunne si om prisen er grei. Ei heller om den er ekte/fake eller hva enn;) ser uansett som om det ene "øret" er skambanket..
 
Ser ut som den har en stygg skade ja.



stygg+skade+resize.jpg
 
Usj.. Ja den skaden der er ikke bra.. Dersom det ikke er boks, papirer og orginal skinnrem i tillegg til denne skaden er dette kanskje ikke en for lav pris