Avsluttet Kokkoriet ævksjon

Dette kan bli en fantastisk Jule presang for noen. Så jeg gir et hyggelig bud på Kr.100 + MVA Som jeg skjønner så er dette ferdig fortollet varer...
 
Usikker på patinaen på denne, virker mistenkelig ujevn. Kan dette være en franken-pose, med en ny halvdel og en halvdel med ekte promillepatina? Har du noen bilder, evt. en oppføring i politiloggen, som kan bevise at dette er ekte PP?

Uansett; jeg byr 122 kr. Hvis ønskelig kan jeg betale deler av beløpet med en båt. Mellomlegget blir vi enige om.

Du leder PR nå. Patinaen stammer fra Piemonte. Rettere sagt, vinmessen som var nå nylig på konserthuset, så den er genuin.
Bilder har jeg og legges ved. Politilogg finnes ikke. Dette er egentlig et salgsargument, terskelen for at politiet stopper deg spaserende med Bjerkepose er noe høyere enn om du skulle funnet på å bevandre deg offentlig i feks Kiwi pose.

Når det gjelder delbetalingen er dette helt uinteressant. Jeg har en båt fra samme tidsepoke med den unike egenskapen at den flyter.
 

Vedlegg

  • 7362595A-0959-45FD-BCB2-E7BC69B45B0D.jpeg
    7362595A-0959-45FD-BCB2-E7BC69B45B0D.jpeg
    172,7 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: LarsHa og fredskijj
Entropy er 100% GG, så her gjør du en trygg handel!! (tror jeg da, men jeg kjenner han jo ikke liksom). Dessverre så har jeg så mange grails på vei inn, ellers skulle jeg slått til fordi dette er så sjukt billig. De ligger til det dobbelte pluss moms på Chrono24, så dette er altfor billig!