Avsluttet Kokkoriet ævksjon

Jeg er en ærlig sjel, ville aldri kuppe en tråd, men jeg har flere pung om noen vil bytte?
PM viss intrissert, kondom til rette person, trådløs lader følger ikke med! Ikke vits å spørre om det!!
0E9A1350-5616-4BD4-B814-4F6C48C0BAAD.jpeg
 
Evt enda ei pung og et paraply!!!
 

Vedlegg

  • F3108C99-C267-45C6-A039-E6A13938D024.jpeg
    F3108C99-C267-45C6-A039-E6A13938D024.jpeg
    167,2 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Du er rapportert! Lag din egen ævksjon

Brosjan, ikke lag den tonen på meg, jeg er ærlig sjel med mange GG refranser! Jeg har kjøpt en klokkeboks av admin, han tar sikkert min side, jeg kjenner han, også gg, men jeg vil ikke lage bråk så jeg er ferdig her nå.

Jeg hadde gitt deg bud men har faktisk bestilt meg en Tesla!
112818B1-13D7-45F0-897D-BF61E43DE43E.jpeg


Jeg har penger ok! Ikke plag meg mer!

EDIT: Av og til liker jeg å være veldig dramatisk, sorry!
 
Redigert:
Jeg har ikke peiling på poser fra Bjerke i det hele tatt, men det er ikke replica-kit som er montert på en Bjørklundpose? Limet ser litt rart ut her jeg ser på bildene på en Iphone 3 med knust skjerm
Jeg har ikke vært innom bjørklund siden lille juleaften 2002 da jeg var håpløst betatt i en jente som ikke har tålt tidens tann like godt som nåtidens kjæreste.
Den gang hadde de sorte plastposer.

Ikke kom her med beskyldninger du ikke har greie på. Jeg har vært en kjent skikkelige i pose-miljøet i mange år og har kun gode referanser.

Denne fornærmelsen bør du by deg ut av.
 
Tror @Entropy driver næring. Poser, punger i små og store størrelser.... Lagerbeholdning ut av en annen verden.... Lurt å handle her før du blir buret inne?

Møtes gjerne F2F på parkeringen foran IKEA Slependen i morgen kl 16. Kjøper pung av deg, om du ikke angir meg som kjøper. Du kan se etter meg i min Volvo 240 lysebrun metallic. Jeg ser etter deg i din lilla Porsche Panamera med rosa felger. Vi ses der.
 
Yo, hvorfor disse meg bare fordi jeg ikke vet alt?
Jeg er pose-autodidakt og har mange GB til å Google

Jeg har ikke vært innom bjørklund siden lille juleaften 2002 da jeg var håpløst betatt i en jente som ikke har tålt tidens tann like godt som nåtidens kjæreste.
Den gang hadde de sorte plastposer.

Ikke kom her med beskyldninger du ikke har greie på. Jeg har vært en kjent skikkelige i pose-miljøet i mange år og har kun gode referanser.

Denne fornærmelsen bør du by deg ut av.
 
Tror @Entropy driver næring. Poser, punger i små og store størrelser.... Lagerbeholdning ut av en annen verden.... Lurt å handle her før du blir buret inne?

Møtes gjerne F2F på parkeringen foran IKEA Slependen i morgen kl 16. Kjøper pung av deg, om du ikke angir meg som kjøper. Du kan se etter meg i min Volvo 240 lysebrun metallic. Jeg ser etter deg i din lilla Porsche Panamera med rosa felger. Vi ses der.
Det er næring, men jeg kan betrygge dere alle om at jeg betaler pose-avgift.

Edit: kan ikke møte deg før ævksjonens tidsfrist er utgått.