Kohe321's bildetråd!

Her er en liten video av den nye watchwinderen som kom i dag. Utrolig nyttig liten sak, og kvaliteten virker upåklagelig så langt. Se denne tråden for bilder av utboksingen.

Får et bilde av hvordan klokkeboksen ser ut her.
[video=youtube;BkVl2JKHOc8]http://www.youtube.com/watch?v=BkVl2JKHOc8&feature=player_embedded[/video]

Ah se der ja! Det er en enorm mengde g-shocks som finnes, og jeg har egentlig ikke så mye kunnskap om de forskjellige... Så bare anmeldelsen av den jeg har på watchreport's youtube kanal og fant ut at en sånn ville jeg ha. Det er en artig klokke. :)

Noen nye bilder av Submariner "nodate". :)

IMG_0692.jpg

IMG_0689.jpg

IMG_0704.jpg

Et "smilebilde" :)
IMG_0696-1.jpg

Submariner er jo en fantastisk klokke, selvom jeg har tre kunne man jo kanskje ønsket seg en til :p

Enig Mathfjeld! ;)

Et skikkelig bilde av samlingen som helhet manglet, så her er et bilde av klokkeboksen så langt. :)

IMG_0733.jpg

Stilig!
Går det ann å ønske seg et nytt bilde på klokkeboksen?
Er rimelig spent på hvor stor Exp er sammenlignet med min kjenning OM :)

Skal se om jeg kan fikse et klokkeboksbilde i morgen. Har ryddet opp og oppdatert første post også forresten.

Takk folkens!

adamskater: Som etterspurt, her er et nytt bilde av samlingen med exploreren. Det er helt klart - er du vant med størrelsen til en submariner vil det ikke være noe problem med en explorer. Den opplevde størrelsen på håndleddet er ganske lik.

IMG_0912.jpg

Sub og explorerer på samme arm :)
IMG_0852.jpg

Takk og bukk for oppdatering!
Flott familie det der, ser jeg riktig om selve "dialsen"/urtavlene er så og se identisk like store på alle tre.
Gleder meg til å dukke opp på en gtg en gang å se hvor forskjellige slike ur er på håndledet.