Kodenavn; matmor.

Et triks er jo å lyve ned prisen. La det gå et par måneder for så å vise en annonse med den reelle prisen.
"Kjære, se så mye den har steget i verdi!!! Dette er jo en knallinvestering!!! Hvis vi skulle gå konk er det jo bare å selge igjen." osv, osv...;)

Jeg kjøpte engang en dyr fluestang. Foretningen tiibød seg og dele prisen på to kvitteringer. Det var vistnok mange herrer som satte pris på denne ekstraservicen. Kanskje noe å tenke på for urmakere?

Jeg kjøpte engang en dyr fluestang. Foretningen tiibød seg og dele prisen på to kvitteringer. Det var vistnok mange herrer som satte pris på denne ekstraservicen. Kanskje noe å tenke på for urmakere?

Enkelte stereobutikker gjør det samme.

Kona har gitt opp for lengst. Nå gidder jeg ikke lyve på prisen en gang. Hun er ikke en ynkelig materialist som meg og samtidig ganske forståelsesfull. Jeg må vel erkjenne at det er gull :)

Haha, de fleste koner kjører samme greie mot oss når det gjelder klær og smykker. Vi blir lurt opp i stry langt oftere enn motsatt! :)

Haha, de fleste koner kjører samme greie mot oss når det gjelder klær og smykker. Vi blir lurt opp i stry langt oftere enn motsatt! :)

Hør hør.
Dette stemmer nok mer enn vi liker å tenke på.
Når fruen kommer hjem med alt for dyre ting er det store trikset er jo å se ut som du skal sprekke, for så å gjøre helomvending med: "Ja ja. Du er jo verdt det kjære. Kun det beste er godt nok for deg."
Cred in da pocket...:cool::D

Nei huff. Etter et par flåsete innleg må jeg innrømme at vi er faktisk ganske overbærende med hverandres lidenskaper og svakheter.:)

Hos oss er det hun som kjøper klokkene til meg.
Deretter må jeg gjøre det godt igjen ved å gi sex tilbake....mye sex.:eek:;)

Du har virkelig tingen dine i orden :D :D ;)

Jeg gjør som matmor. Den gangen hun egentlig ville ha en hamster, begynte hun å mase om hest. De handler om å sette ting i rett perspektiv. :D

Du er innpå noe der... Gammelt triks det... :D :D :D Si du vil ha dyrere ting får og si du skal ha noe "dyrt" (men plutselig billig fordi det første var så himla dyrt).

Denne er genial. Fortell om passaround. tredve mann har betalt fem hundre kroner for å gå rundt med en klokke en uke hver. Du er sistemann, derfor har du klokka hjemme nå, huff da, glemte du å fortelle det hjemme? Trodde jo du gjorde det, men det er over et halvt år siden du betalte. Så, gjett hva! Du gikk hen og vant hele greia! Det var loddtrekking og du vant! For en lykke... Det kan forresten anbefales å bli med på en passaround. Jeg vant nylig en tudor (innkjøpspris ca 6000,- selvfølgelig) på en nylig avholdt pass-around. Snakk om flaks :p

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Denne er genial. Fortell om passaround. tredve mann har betalt fem hundre kroner for å gå rundt med en klokke en uke hver. Du er sistemann, derfor har du klokka hjemme nå, huff da, glemte du å fortelle det hjemme? Trodde jo du gjorde det, men det er over et halvt år siden du betalte. Så, gjett hva! Du gikk hen og vant hele greia! Det var loddtrekking og du vant! For en lykke... Det kan forresten anbefales å bli med på en passaround. Jeg vant nylig en tudor (innkjøpspris ca 6000,- selvfølgelig) på en nylig avholdt pass-around. Snakk om flaks :p

Hahahaha :mrgreen:

Gratulerer med nytt?? ;) ;)

Greg du begynner og få finn samling..

[video=youtube;alghzx1T4-4]http://www.youtube.com/watch?v=alghzx1T4-4[/video]

Oh wait....

Hørt fra fruen under dagen i Geneve.
Legg godt merke til bruken av versaler og ikke så mye rundt første halvdel av meldingen

b00b2cca-bd2b-5d08.jpg

Synes du skal handle inn 2x2 meter vindu med rolex logo på... Evt finne et slikt vindu ta MMS hvor du forteller at du har kjøpt vinduet til hverandadøren.

Spent på å se svaret:)