sweet!Fattern sper litt på pensjonen ved å lage og selge disse ørepyntknivene.
Vis vedlegg 415519Vis vedlegg 415520
sweet!Fattern sper litt på pensjonen ved å lage og selge disse ørepyntknivene.
Vis vedlegg 415519Vis vedlegg 415520
ZDP stål kommer muligens å ruste bort
Slår et slag for Rambler. Har den i lommen hele tiden og får bruk for den overraskende ofte. Har alltid tenkt at jeg trengte en liten lommekniv - og vips, nå er det ingen vei tilbake...
Vis vedlegg 414519
…får håpe også din kone mener du innehar topp byggkvalitetSvaret ligger nok et sted i tråden, men er latHvis man skal ha en foldekniv i ypperste klasse. The one and only. Hva går man for da?
Jeg liker å bruke knivene mine og har ikke noen fancy kniver. Men fascinasjon for byggekvalitet er gjennomgående i ting jeg velger enten det er klokker, klær, kone, sko osv.
Svaret ligger nok et sted i tråden, men er latHvis man skal ha en foldekniv i ypperste klasse. The one and only. Hva går man for da?
Jeg liker å bruke knivene mine og har ikke noen fancy kniver. Men fascinasjon for byggekvalitet er gjennomgående i ting jeg velger enten det er klokker, klær, kone, sko osv.
Tusen takk for innspill!Skulle jeg bare hatt en, så uten tvil, Quiet Carry Waypoint.
Se mine tidligere innlegg, særlig dette..
Tusen takk for innspill!
Da er det "normal" Waypoint du anbefaler? Ikke large? Av design liker jeg kniver med buttere tupp. Som feks. iQ. Vet ikke hvorfor, men bare likere det, Hva blir forskjellen mellom en waypoint og en iQ foruten designet? Bare så det er sagt, jeg er knivnybegynner![]()