Lekkert
Måtte sende en forspørsel ang pris/levering... Kanskje det blir en liten kniv unbox![]()
Fikk du svar på henvendelsen din? Litt interessert selv.
Lekkert
Måtte sende en forspørsel ang pris/levering... Kanskje det blir en liten kniv unbox![]()
Fikk du svar på henvendelsen din? Litt interessert selv.
Skal være enig med deg om at de er overpriset, og det til de grader! Men, som vi alle vet er det markedet som regulerer prisene. Så lenge vi er villige til å betale så mye, kan de bruke slike priser.
Det stemmer. Mannen er bare en stor løgn. Listen er lang: Mick Strider has some explaining to do.
Huff, mer å bruke penger på.... Da har jeg også kjøpt meg en Spyderco Sharpmaker. La på en Spyderco Tenacious også, vet ikke om det er en ok kniv men den så grei ut.
Magasiner om kniv.. hvilke er det som er gode?
Gjerne noe tilsvarende WatchTime - dvs. en god balanse mellom nyheter, reviews og dybdeartikler.
Magasiner om kniv.. hvilke er det som er gode?
Gjerne noe tilsvarende WatchTime - dvs. en god balanse mellom nyheter, reviews og dybdeartikler.
Altså, det går an å lese Blade. Men det er mest bilder altså. De er ganske positive til alt de anmelder. Mye custom-greier.
Tactical knives dekker omtrent det tittelen sier, men selve knivene er kanskje litt mer interessante for den jevne bruker enn i Blade. Tviler dog på at du kjenner deg særlig igjen i bruksområdene de skisserer
Jeg ville droppet magasiner, og holdt meg til forum på nettet.
Har du fått din Sharpmaker ennå @cosmo_dud? Jeg venter fortsatt spent på min...og jammen tror jeg det blir en annen unbox senere denne uken også![]()
Nei. Venter fortsatt jeg og. Tok dessverre "supersnegletregpostgang" da jeg bestilte. Tidligere erfaringer sier at den bør snart være fremme.
Gleder meg til unboxing.
En annen ting jeg går å venter på er ZT's nye 0556. En noe mer kompakt versjon av ZT0560.
Det er ikke bare vi her på TS som liker både klokker og kniver, tyskerne på r-l-x.de har også en egen tråd. Mye p0rn der ...
>>>DER<<< Ultimative Messer-Thread
Har du noe erfaring med Rockstead @Anders?