Knivtråden

Om noen fortsatt har skattepenger, feriepenger eller en stor fristelse etter en helt rå kniv så vurderer jeg å gi slipp på min Rick Hinderer XM-18 etter ett kort kjærlighetsforhold.
Grunnen? Jeg har en syk trang hvor jeg må ha det jeg blir fristet av:D

Høres dette interessant ut? Send meg en PM med en pris du tenker også tar vi det derfra:)
 
Hei @Matsrise
Kniven koster 300$ eks frakt/mva. Men ser det er 17mnd ventetid på disse. Men absolutt verdt og vente på:)
 
Kjøpte for noen uker siden en Spyderco Chaparral:

20150927_150229_20150927171519516_zpsvsyp7k88.jpg


20150927_150746_zpsxpl1uror.jpg
 
En imponerende livstidsgaranti:)
For 13 år siden fikk jeg en Leatherman Micra i gave, brukt den hver dag siden.
Saksen har blitt ødelagt, skrujernet er ødelagt og når kniven nå brakk, så var det på tide med service.
Sendte den inn og fikk en helt ny tilbake, kostnadsfritt - etter 13 år! :D:D:D:D
f0edf52186c8de8b1d38293983cfc4a7_zpscgqp0v4m.jpg
 
Jeg har fått det for meg at jeg må ha en retro gentleman's kniv. Men hva er det jeg vil ha?
Innspill tas imot med takk :)

Opinel?
opinel-no-8-inox2.jpg

Otter-messer?
66648d1281538789t-der-messer-thread-8x6ottermesser.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Alinoe
@dab - ser du lagt ut din ESEE4P-CP,
hvis det er noen som sitter på gjerdet så må vel dette være salgsfremmende :)
Klokken skal vistnok være en MTM Cobra med, men det hører heller hjemme i Spottetråden.

sabotage2.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: dab
Alltid har lyst på en Karmbit kniv, men bruksområdet er jo begrenset for denne type kniv..
Men visst det er noen "gamere" her som spille Counter-Strike, så har dem sikkert lagt merke til kniver i spillet, det finnes jo enkelte kniver i spillet som er verdt flere tusen kroner og ja det er folk som kjøper pixler for ekte penger.