Nei men å pushe vekk huden fra neglene ser ut som disse har nettopp vokst seg frem under fullmånenNoen som vet hvilken klokke dette er?
Her demonstreres kompetanse på uventede områderNei men å pushe vekk huden fra neglene ser ut som disse har nettopp vokst seg frem under fullmånen![]()
Jeg identifiserer den som grell.
Ikke bra.Grønn Sub på Marius Hermansen i Fearnley. Selv om jeg personlig liker å lufte dressklokken til dress og slips syntes jeg dette funker!
Vis vedlegg 401062
Jeg ville ikke brukt det i finere anledninger. Skal i konfirmasjon i helgen og ville ikke funnet på å bruke dykkerklokke. Men sportsur i stål er blitt en del av business-uniformen «hverdagsdress» - moten er i utvikling.Ikke bra.
Sånn blir gjerne når folk har behov for å flashe rikdom og suksess. Dress og sub passer vel omtrent like godt som hummer og kanariSom BGO sikter til. Jobber man i dress hver dag er det veldig vanlig å ty til annet enn dress-ur. Fins vel knapt andre steder med flere subs og gmt’s enn i finanshusene/shippinghusene
Kanskje det er det, eller kanskje ikke.Kanskje greia egentlig er at det er observatøren som klokkespotter som har et problem, snarere enn bæreren av klokken?
Dessuten er det jo helt greit å bruke et av de mest gjenkjennbare statussymboler for å flashe rikdom og suksess! Vi flasher alle på hvert vårt vis: I et intervju så jeg Mimir si at han flasher Marx i bokhylla. Det er jo Rolex for kommunister. Og jeg kjenner folk som har hatt suksess, men ikke lenger har det, og det eneste de har beholdt fra de gode årene, er Submarineren. Jeg digger det, for det som ble kjøpt som et ultimat statussymbol, har fått affeksjonsverdi. Og da er klokken mer enn bare statusen. Den har blitt til en historie!Det er nok ganske mange bærere av Rolex der ute som har den primært for å flashe rikdom og suksess. Det klarer jeg ikke helt å se at skal være en kontroversiell påstand eller noe noen kan ta seg nær av.
Marx er Rolex for kommunister! Jeg liker detVi flasher alle på hvert vårt vis: I et intervju så jeg Mimir si at han flasher Marx i bokhylla. Det er jo Rolex for kommunister.