chrbir
Støttemedlem
Apropos fotballspillere og klokker.
Minner meg en smule om denne skjønnheten fra Wish:Ser poenget ditt, men det varierer jo litt hvor mye leting som trengs.
I dette tilfellet var det lite. Faktisk så lite at jeg står inne for mitt tidligere innlegg angående godt betalte fotballspillere.
Apropos fotballspillere og klokker.
![]()
Trøste og bære for en skrikhals, jeg holdt ut i snaue 2 min før jeg slo av.Haaland har faktisk en helt sinnsyk samling, synd de ikke fikk gått litt mer i detalj. Men så kan en kanskje ikke sitte å flexe AP/PP/Rolex dagen lang med nylig signert Breitling avtale ?
Som kongerikets beste klokkepodcast regner jeg med å spotte gutta fra Klokkelandslaget på Emirates i nærmeste framtid ! Har sett et par Rolexer på Martin også...
Den øverste gullklumpen der har er passe likt det S-Force selger, da med et ganske ryddig påslag.Minner meg en smule om denne skjønnheten fra Wish:
Vis vedlegg 320019
Eller denne som vår kjære skiskytter brifer med. Estetikk er ikke så viktig, og man trenger ikke være fortballspiller, nei:
Vis vedlegg 320020
Den øverste koster forøvrig 320 kroner, mens den nederste koster litt mer..
Aldri før har en 40mm Daytona sett så liten ut. Han har jo før flagget en 43mm Sea-Dweller (aka "Hamburger med rød skrift").Odd-Magnus Williamson på Kåss til kvelds.
Vis vedlegg 322057