Klokkespotting

Ser poenget ditt, men det varierer jo litt hvor mye leting som trengs.
I dette tilfellet var det lite. Faktisk så lite at jeg står inne for mitt tidligere innlegg angående godt betalte fotballspillere.
Minner meg en smule om denne skjønnheten fra Wish:
1675067206518.png

Eller denne som vår kjære skiskytter brifer med. Estetikk er ikke så viktig, og man trenger ikke være fortballspiller, nei:
1675069034803.png

Den øverste koster forøvrig 320 kroner, mens den nederste koster litt mer..

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: gullet og Bøygen
Apropos fotballspillere og klokker.

Haaland har faktisk en helt sinnsyk samling, synd de ikke fikk gått litt mer i detalj. Men så kan en kanskje ikke sitte å flexe AP/PP/Rolex dagen lang med nylig signert Breitling avtale ?

Som kongerikets beste klokkepodcast regner jeg med å spotte gutta fra Klokkelandslaget på Emirates i nærmeste framtid ! Har sett et par Rolexer på Martin også...

Haaland har faktisk en helt sinnsyk samling, synd de ikke fikk gått litt mer i detalj. Men så kan en kanskje ikke sitte å flexe AP/PP/Rolex dagen lang med nylig signert Breitling avtale ?

Som kongerikets beste klokkepodcast regner jeg med å spotte gutta fra Klokkelandslaget på Emirates i nærmeste framtid ! Har sett et par Rolexer på Martin også...

Trøste og bære for en skrikhals, jeg holdt ut i snaue 2 min før jeg slo av.

Minner meg en smule om denne skjønnheten fra Wish:
Vis vedlegg 320019

Eller denne som vår kjære skiskytter brifer med. Estetikk er ikke så viktig, og man trenger ikke være fortballspiller, nei:
Vis vedlegg 320020

Den øverste koster forøvrig 320 kroner, mens den nederste koster litt mer..
Den øverste gullklumpen der har er passe likt det S-Force selger, da med et ganske ryddig påslag.