Klokkespotting

Noen som ser hva den nye storsigneringen til Newcastle har på lanken?
45A38DAB-392A-4A24-851F-01E94A58E6B6.png
 
Ta en spøk. Det trenger ikke gå sport i å bli krenket på andres vegne hele tiden. Ikke det at jeg tror du gjør det altså men det kan da vel ikke være så farlig å ha litt brodd på humoren.
Driver i en næring som er til de grader stigmatisert selv men gidder da ikke bli fornærmet hver gang noen vitser litt om det så lenge jeg trives med det jeg driver med.

0B239231-6005-4478-9477-9DA2C0BCF0BE.png
 
Prøv å se litt humoristisk på ting, da blir ikke ting så tungt. Du burde prøve ;)

For å presisere litt. Ikke så farlig for meg hva folk poster på nett, men folk som GrimReaper her blir jo svært krenka når noen forsøker å begrense «retten» deres til å krenke andre. De jobber jo i en bransje hvor de selv stadig blir krenka, må vite. Det at du sjøl «jobber i en bransje» som blir stigmatisert gir deg ikke rett til å avvise andres opplevelse av å bli stigmatisert. Ikke hån og flir og gi tommel opp av den typen innlegg, det gir hele sjappa et usympatisk preg.
 
For å presisere litt. Ikke så farlig for meg hva folk poster på nett, men folk som GrimReaper her blir jo svært krenka når noen forsøker å begrense «retten» deres til å krenke andre. De jobber jo i en bransje hvor de selv stadig blir krenka, må vite. Det at du sjøl «jobber i en bransje» som blir stigmatisert gir deg ikke rett til å avvise andres opplevelse av å bli stigmatisert. Ikke hån og flir og gi tommel opp av den typen innlegg, det gir hele sjappa et usympatisk preg.
Det skal svært mye til for å krenke meg @Kyllingvingen. Jeg har langt bedre ting å ta meg til enn å bruke energi på det moderne samfunnets krenkefest. At flere av medlemmene her inne tenderer til å sympatisere med mitt syn forteller vel noe om hva de synes. Og jeg tror neppe at din ordre til voksne mennesker om hva de skal like og ikke like, nødvendigvis blir tatt til følge. Men jeg noterer at du har fasit ;) Hvis enkelte kunne tatt en spøk for det det var i stedet for å gjøre det til politisk kvarter, så hadde denne tråden vært on topic.